شهردار ماهشهر: ۷ طرح بزرگ عمرانی و خدماتی در ماهشهر به بهره برداری می رسد

خورنا: غلامحسین کمایی گفت: ۷ طرح  بزرگ عمرانی وخدماتی شهرداری بندر ماهشهر در دهه ی مبارکه فجرانقلاب اسلامی به بهره برداری میرسد.

غلامحسین کمایی شهردار بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل احداث بلوار نهم دی٬ اتصا ل بلوار شهرداری به اتوبان هفده شهریور٬ بازارچه عرضه مرغ و ماهی،  احداث پارک نشاط ۱ و۲ در خیابان مبتکران٬ احداث پارک ایثار واقع در حاشیه اتوبان آزادی٬ احداث پل تقاطع غیر هم سطح ولایت در ورودی شهراز سمت بندرامام و نیز احداث میدان امام حسین میباشد که مجموعا با اعتباری بالغ بر۸۱ میلیارد ریال احداث شده اند که در ایام الله دهه فجرامسال به  بهربرداری می رسد.

وی همچنین از کلنگ زنی ساخت  پل بزرگ  تقاطع غیرهمسطح  بصیرت واقع  در مقابل دانشگاه آزاداسلامی با اعتباری بالغ بر۷۰میلیارد ریال و نیز آغاز عملیات ایجاد فاز دوم بوستان رضوان با  کاشت درختان متنوع درحاشیه آرامستان رضوان  بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر۱میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال خبر داد آنها را از دیگر طرح های این شهرداری درایام خجسته دهه فجر برشمرد.

شهردار بندر ماهشهر همچنین یاد آور شد: با توجه به نیاز سنجی در مناطق محروم شهرستان و برنامه ریزی دقیق ومناسب در شهرک های آیت الله طالقانی و شهید رجائی اقدامات چشمگیری در رابطه با آسفالت٬ توسعه فضای سبز ٬نصب  وسایل بازی برای  کودکان و ست های ورزشی٬ جدول کاری  وکفپوش گذاری پیاده روها٬  احداث زمین های چمن مصنوعی فوتبال٬ نام گذاری معابر و کوچه ها و آغاز عملیات ساخت پارک ورودی شهرک آیت الله طالقانی با مساحتی بالغ بر ۷ هزار متر مربع انجام گرفته است.

کمایی در رابطه با توسعه فضای سبز در ماهشهر گفت: این شهرداری با بکارگیری مهندسان و کارشناسان با تجربه  و نیز پیمانکاران بومی مرتبط با فضای سبز، باعث ارتقاﺀ سرانه فضای سبز در بندر ماهشهر از  ۳درصد به ۷ درصدشده است.

وی هم چنین بیان داشت: تا کنون تعداد ۸ مجموعه بازی  کودکان و ۱۰ مجموعه ی کامل ست ورزشی جمعا” با اعتباری بالغ بر ۲  میلیارد و۸۴۰ میلیون  ریال  نصب شده وهمچنین جهت بالا بردن  روحیه نشاط و سلامتی و تندرستی  ورزش دوستان  و بخصوص جوانان ۱۵ زمین چمن مصنوعی  با هزینه ی بالغ بر۱۰میلیارد ریال احداث شده است و نیز یک مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری با زمین چمن طبیعی در فضایی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع واقع در انتهای خیابان آیت الله طالقانی ماهشهر در حال احداث می باشد که تا کنون ۱۰میلیارد ریال هزینه داشته است.

کمایی همچنین ازنصب و ایجاد ۷ دستگاه ایستگاه مکانیزه اتوبوس شهری جهت رفاه حال شهروندان با قابلیت های سرمازایی٬ آب سرد کن و نیز بوفه در ماهشهر خبر داد.

شهردار بندرماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر با افتخار و صلابت خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه کار خود قرار داده تا شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم و شهری سالم و ایده ال داشته باشیم.