کار در دستگاه اهل بیت علیهم السلام نصیب هر کسی نخواهد شد

خورنا اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با امام جمعه شهرستان اندیمشک دیدار کردند.

در این دیدار حجت السلام والمسلمین حاج آقا سید کمال موسوی گفت: کار در دستگاه اهل بیت علیهم السلام توفیق بزرگی هست که نصیب هر کسی نخواهد شد و شما عزیزان ستاد بازسازی عتبات عالیات دراین راستا بطور داوطلب در حال انجام وظیفه هستید و این یک توفیق بزرگی است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه فعالیت مواکب اربعین حسینی به زائرین اربعین یک کار دلی دانست و افزود: و عشق به اهل بیت(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باعث می شود تا خادمین مواکب خالصانه در جهت خدمت به زائرین بطور شبانه روز فعالیت نمایند.

وی بابیان اینکه نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و درایت و دور اندیشی این شهید بزرگوار در راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات ونقش ایشان در حماسه پیاده روی بزرگ اربعین حسینی بر هیچ کس پوشیده نیست و در ایام اربعین حسینی میلیون ها زائر از کشورهای مختلف و ملیت های مختلف در این حماسه بزرگ حضور دارند و فرهنگ عاشورا در حال جهانی شدن هست.

حسن دهقان مدیر عتبات عالیات شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امام جمعه شهرستان، نهاد امام جمعه را نهادی مقدس و از برکات انقلاب دانست و نقش این نهاد در مسیر هم افزایی ، تعامل همه دستگاههای فرهنگی شهرستان در راستای تقویت برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی در پیشبرد اهداف انقلاب با مدیریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان واستفاده از تمام ظرفیت های موجود شاهد پیشرفت چشمگیر در همه زمینه ها باشیم.

دهقان خاطر نشان کرد: جا دارد یادی کنیم ازسردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنیان گذار ستاد بازسازی عتبات عالیات، این ستاد در سال ۱۳۸۲ راه اندازی و ماموریت خود را جهت بازسازی ، توسعه ، مرمت حرم های اهل بیت علیهم السلام را آغاز کرد و الان صحن حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف بعنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام درحال تکمیل شدن هست .

وی عنوان کرد: صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام هست و همچنین توسعه و مرمت حرم امامین عسکرین در سامرا و بازسازی حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه و جذب مشارکت های مردمی و اعزام نیروهای تخصصی جهت این پروژه ها از اقدامات این ستاد هست.

به گزارش خورنا، در پایان این دیدار از نقش مواکب در ایام اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائرین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و نقش مواکب در کمک با سیل زدگان و مبارزه با ویروس کرونا و کمک های مومنانه بهرقش آسیب پذیر توسط مواکب اربعین شهرستان هم گزارشی بیان شد.

در پایان این دیدار توسط حجت الاسلام موسوی امام جمعه و دهقان مدیر عتبات عالیات شهرستان احکام مسئولین ستاد عتبات عالیات شهرچم گلک ، شهر آزادی و بخش الواری گرمسیری صادر شد.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *