وجود کرونای انگلیسی در ایذه تکذیب نمی شود

خورنا_.حسن نبوتی فرماندار ایذه صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد: از کادر درمان وعزیزانی خاکریز اول کرونا قرار دارند تشکر می کنم.

با توجه به قرار داشتن در پایان سال و شلوغی بازار، شهروندان از مراجعه خانوادگی و دسته جمعی به بازار خودداری کنند.
تردد بین شهری و بین استانی کاملا ممنوع است.

صدور مجوز تردد از سوی فرمانداری لغو شد و شهروندان دیگر جهت دریافت تردد با خودروی شخصی مراجعه نکنند. در صورت نیاز به تردد بین شهری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود.

در صورت نیاز فوری و شدید شهروندان به تردد با خودروی شخصی، ابتدا فرد باید به شبکه بهداشت مراجعه کند و در صورت عدم وجود خدمات درمانی مورد نظر در شهرستان، معرفی‌نامه جهت صدور مجوز به فرمانداری ارسال شود.

بیماران حاد با خودروی شخصی جابه‌جا می‌شوند و برای بیماران سرپایی صدور مجوز تردد نداریم. به دلیل وجود ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در تمام نقاط استان و تردد بین شهری شهروندان، انتقال ویروس و وجود آن در ایذه انکار نمی‌شود.

تا زمان ادامه یافتن ترددها، تجمعات و مراسمات شلوغ، خطر انتشار با شدت ویروس وجود دارد‌..هر مراسم جشن و عزا در واقع یک مراسم انتشار ویروس و فاتحه‌خوانی برای افراد شرکت کننده است. که هفته گذشته شاهد بودیم چند خانواده در این مراسمات مبتلا شدند

نشست‌های شلوغ و خانوادگی به حداقل برسد. صاحبان‌ عزا و عروسی تا زمان وجود کرونا مراسمات خود را درون خانوادگی و بدون دعوت عمومی برگزار کنند.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *