بررسی کارنامه اعضای شورای شهر بهبهان

در آستانه انتخابات شورای شهر و در جهت آگاهی افکار عمومی قصد داریم در سلسله یادداشت هایی درباره عملکرد اعضای شورای شهر بهبهان، مطالبی در قالب طرح سوال از اعضای شورا، بیان کنیم و از همین طریق نیز آمادگی خود را جهت درج جوابیه از سوی مخاطب سوالات اعلام می کنیم.

در این ماه های پایانی کار شورای پنجم، سوالات زیادی درباره عملکرد اعضای شورای شهر وجود دارد و قطعا مردم توقع دارند بدانند کسانی که در ایام تبلیغات اتخاباتی، وعده ها و نویدهای زیادی را در زمینه های مختلف داده بودند به چه میزان نسبت به شعارها و قول های خود پایبند بوده اند.

در روزهای قبل چند سوال از غلامحسین اولادی پرسیدیم و البته پاسخی دریافت نکردیم

این بار به سراغ مجید راوندی می رویم:

راوندی به عنوان سومین عضو شورا در پنجمین دوره شورای شهر بهبهان انتخاب شد و اکنون به عنوان رئیس کمیسیون عمران شورا مشغول به فعالیت می باشد.

آقای راوندی در این چهار سال گذشته کدام طرح و ایده را در صحن شورا مطرح و مصوب کردید که بتوان از آن به عنوان میراث حضور شما در شورای پنجم یاد کرد؟

آیا ماجرای دور زدن سازمان مهندسی با هماهنگی و اعمال نفوذ شما بر دایره فنی شهرداری حقیقت داشت؟در صورت تایید بفرمائید سرانجام این پرونده به کجا رسید؟

آیا شما توسط سازمان نظام مهندسی به واسطه پرونده ای راجع به تخلف در امضا نمودن استحکام بنا توبیخ شده اید؟

آقای کاظمی که در واحد آتش نشانی شهرداری مشغول به کار شده است داماد شماست؟

نقش شما در استخدام دامادتان در شهرداری چه بود؟

طبق گزارش های رسیده به خورنا  داماد شما بلافاصله بعد از استخدام در شهرداری تبدیل وضعیت شده است، آیا تبدیل وضعیت استخدامی ایشان را اجحاف در حق کارگران با سابقه شهرداری که هنوز به عنوان نیروی حجمی مشغول به خدمت هستند، نمی دانید؟

امیدواریم جناب راوندی در راستای شفافیت کاری و بیان عملکرد به صاحبان رای که مردم هستند به سوالات پاسخ روشن داده و به حق مردم در جایگاه پرسش گری و آگاهی احترام بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *