کرونا جان یک شهروند مسجدسلیمانی را در بیمارستان ۲۲ بهمن گرفت

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان به نقل از دکتر شایسته پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان مرد ۸۰ ساله ای که با علائم کوئید ۱۹ در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری بود ظهر روز گذشته بر اثر وخامت این بیماری در گذشت .

 

دکتر شمی پور با اعلام این خبر افزود؛ متاسفانه علی رغم تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی توسط شهروندان و محدودیت های اعمال شده همچنان شاهد برگزاری مراسمات عزا و شادی و عدم رعایت پروتکل ها توسط شهروندان می باشیم . وی افزود گونه جدید این ویروس جهش یافته به مراتب خطرناک و هوشمندانه تر عمل میکند و به نحوی که تاکنون خود را نشان داده و در اخبار به دفعات گفته شده است کودکان و اطفال را نیز به سرعت درگیر می کند. به یاد داشته باشیم که ما در قبال خانواده و بلاخص کودکان و اطرافیانمان مسیول هستیم و شایسته نیست که با بی ملاحضگی عزیزانمان را به این ویروس مبتلا سازیم . متاسفانه این ویروس تا کنون درمان قطعی نداشته و تا تحقق این موضوع تنها راه جلوگیری از آن رعایت پروتکل ها ، فاصله گذاری و همچنین عدم حضور در اجتماعات می باشد .

دکتر شمی پور در پایان عنوان کرد؛ نظارت ها توسط اصناف و اداره صمت به صورت مشترک انجام خواهد شد و در صورت عدم رعایت پروتکل ها صنف متخلف پلمب خواهد شد.
وی وضعیت کنونی شهرستان از نظر شیوع کرونا را نگران کننده دانست
و از مردم خواست با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت شاهد افزایش شیوع این بیماری و تمدید محدودیت ها در شهرستان خواهیم بود.