برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر آماتور شهرستان گتوند شناخته شدند

 

 

برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر آماتور شهرستان گتوند شناخته شدند

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از اعلام برگزیدگان نخستین دوره جشنواره تئاتر آماتور در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حمید بهداروندی با اعلام این خبر گفت: فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر آماتور شهرستان گتوند با مشارکت شهرداری و شورای شهر گتوند در بهمن ۱۳۹۹ منتشر شد، که پس از پایان مهلت ارسال و داوری آثار،برگزیدگان خود را شناخت.

 

وی ضمن تشکر از مشارکت شهرداری،شورای شهر و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند افزود: برنامه های فرهنگی و هنری نیاز به همیاری سایر ارگان ها دارند که خوشبختانه شهرداری و شورای شهر گتوند و حتی شهرداری های ۴ شهر دیگر شهرستان همپای فرهنگ و هنر شهرستان در کنار ما همیشه حضور دارند و جا دارد از این عزیزان و بویژه دبیر این جشنواره حمیدرضا هیبتی قدردانی کرد.

 

بهداروندی استقبال از این جشنواره را که برای اولین بار در شهرستان برگزار شد، خوب توصیف کرد و ادامه داد: علاقه مندان زیادی آثار خود را جهت رقابت به دبیرخانه ارسال کردند که پس از بررسی توسط هیئت داوران در ۲ بخش «تئاتر آماتور» و «فن بیان و گویندگی» برگزیدگان معرفی شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند اضافه کرد: از بین آثار رسیده، براساس نکات اعلام شده در متن فراخوان پس از بررسی دقیق این آثار و داوری هیئت داوران، آثار برگزیده جشنواره را در بخش تئاتر آماتور،نرگس خدابخشی،بهار اسکندری،شیرین خدابخشی و در بخش فن بیان و گویندگی،فاطمه مرادی و هوشنگ فرهادی بیرگانی معرفی کردند. همچنین آثار،افشین انصاری،ساجده خدری و ستوده فتاحی قابل تقدیر شناخته شدند.

 

۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۴:۰۶

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان |

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *