امام جمعه خرمشهر: تکمیل پروژه فاضلاب خرمشهر نیازمند افراد دلسوز است

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: باید افرادی دلسوز پای کار باشند تا این طرح بزرگ زیست محیطی با هزینه‌های کلانش با مشکل مواجه نشود و نیاز به دوباره کاری نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی اظهار کرد: با تزریق اعتبار حاصل از مشارکت‌های مردمی حرکت لاک پشتی طرح فاضلاب خرمشهر متحول شده و پیمانکاران در بیش از ۱۰ جبهه کاری در نقاط مختلف شهری در حال کار هستند تا مشکل دیرینه فاضلاب خرمشهر حل شود.

وی با اشاره به حاکم بودن شرایط ویژه‌ای که از زمان جنگ تحمیلی به‌واسطه تخریب‌ها و آسیب‌هایی که به زیرساخت‌های شهری وارد شده است، افزود: اصلاح و اجرای شبکه جدید فاضلاب این شهر از محل فروش اوراق مشارکت یکی از اقدامات بسیار خوب دولت و شرکت آبفای استان در راستای حل مشکل چندین ساله این شهر و تحقق منافع مردم خرمشهر است.

امام جمعه خرمشهر در ادامه با قدردانی از مجموعه آبفای استان خوزستان که برای حل دغدغه مردم تلاش می‌کنند، تصریح کرد: وضعیت فاضلاب خرمشهر نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده اما به سر حد مطلوب نرسیده است.

*نباید دوباره کاری شود

وی با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح بسیار مهم خصوصا در مناطق پرتردد شهری اضافه کرد: با توجه به اینکه اجرای این طرح بزرگ عمرانی عبور و مرور مردم را مختل کرده است، تسریع در ترمیم و اصلاح حفاری‌ها موجب رضایت بیشتر مردم خواهد شد.

موسوی نظارت مستمر و کار استاندارد را از دیگر انتظارات به حق مردم خرمشهر عنوان کرد و افزود: خرمشهر در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده و بعد از جنگ نیز از بابت حفاری‌های مکرر دوران سازندگی باید به مردم حق داد.

وی ادامه داد: باید افرادی دلسوز پای کار باشند تا این طرح بزرگ زیست محیطی با هزینه‌های کلانش با مشکل مواجه نشود و نیاز به دوباره کاری نباشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان خرمشهر همچنین عنوان کرد: اجرای گسترده شبکه فاضلاب خرمشهر با اعتبار خوب حاصل از فروش اوراق مشارکت نقطه امیدی برای مردم ایجاد کرده است.

*در صورت تعلل، خود شخصا اقدام می‌کنم

وی تعامل مسئولین شهری تا این مرحله از کار را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به مسئولان بارها اعلام کرده‌ام اگر احساس کنم اداره‌ای در اجرای کارها تعلل می‌کند برای حل مشکل شخصا اقدام خواهم کرد.

موسوی در پایان از مردم نجیب و شهیدپرور خرمشهر خواست همانطور که تا به حال صبوری و نجابت پیشه کرده‌اند و در جهت عمران و آبادی شهرشان قدم برداشته‌اند این بار نیز کمک کنند تا این طرح عام‌المنفعه زودتر به سرانجام برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *