نماینده آبادان: آبادان بیمارستان مجهز ندارد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: امروز جز در بخش بهداشت و درمان خوزستان، سایر بخش‌ها نظیر جاده‌ها، مدارس، آموزش و پرورش، بخش‌های فرهنگی و هنری و … پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، نفت کشور ما به‌ویژه در استان خوزستان که خود منبع غنی طلای سیاه است به یغما رفته و مدام در اختیار کشورهای بیگانه قرار می‌گرفت اما خدا را شکر با پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، پالایشگاه‌های کشور جایگاه و شانیت خود را شناخت و آن را در مصارف داخلی و در راستای تولیدات و تکیه بر قدرت اقتصادی مضاعف مجددا به کار گرفت

*پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال ۵۷ با امروز غیرقابل قیاس است

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پیشرفت مجموع پروژه‌ها و بخش‌های عمرانی خوزستان را نسبت به آن سال‌ها می‌توان ۱۰۰ هزار بر صفر عنوان کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های شادگان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی(ره)، رامشیر، رامهرمز و سایر شهرهای استان خوزستان امروز به آن نقطه پیشرفتی رسیده و آنهایی که حتی سن و سالشان به روزهای انقلاب قد نمی‌دهد نیز می‌توانند بر این گفته صحه گذارند.

*تنها بخش بهداشت و درمان ضعیف است

انصاری با گلایه بر بخش ضعیف درمان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: تنها عیب و ضعف و ایرادی که در این میان می‌توان آن را بزرگنمایی و البته برای چندمین بار به مسئولان گوشزد کرد، بخش بهداشت و درمان استان است.

وی ادامه داد: این بخش بسیار ضعیف‌تر از گذشته عمل کرده و با کمبود امکانات بسیاری در تخت‌های بیمارستانی و سایر امکانات مورد نیاز بهداشت و درمان مواجه است.

*آبادان در بخش بهداشت و درمان فقیر است

عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فقر درمانی در شهرستان آبادان بیداد می‌کند، تصریح کرد: نمود بارز و البته بسیار ضعیف‌تر این امر را می‌توان در شهرستان آبادان مشاهده کرد.

وی افزود: این شهرستان با برخورداری از حدود ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی در دوران پیش از انقلاب از رفاهیات بسیاری در بهداشت و درمان برخوردار بود و بهترین پزشکان را در خود گنجانده بود اما امروز با فقر و ضعف در این خصوص دست به دامان سایر شهرهای استان است.

*مسیرهایی که دیروز به سختی می‌شد نام جاده بر آنها گذاشت امروز اتوبان نام گرفته‌اند

انصاری گفت: امروز جز بهداشت و درمان استان، سایر بخش‌ها نظیر جاده‌ها، مدارس، آموزش و پرورش، بخش‌های فرهنگی و هنری و … پیشرفت چشمگیر و غیرقابل قیاسی با دوران پیش از انقلاب داشته که با نگاهی گذرا نیز می‌توان به آنها پی برد.

وی با اشاره به جاده‌ سازی در استان عنوان کرد: در خوزستان امروز بسیاری از مسیرهای ارتباطی که در سال ۵۷ حتی آسفالت درست و حسابی نداشته و به سختی می‌‌شد نام آنها را جاده گذاشت امروز به حول و قوه الهی و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و تدابیر مسئولان پرتلاش دولت تبدیل به اتوبان و جاده‌های لایتناهی شده است.

*تعامل مردم و مسئولان، رشک دشمنان را برانگیخته است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود اینکه باز هم نقص و کمبود در بسیاری از بخش‌ها وجود دارد اما خدا را شکر که امروز کشورمان از سر تدبیر امام راحل، پیروزی انقلاب و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری به مرزی رسیده که رشک و حسادت دشمنان داخلی و خارجی را برانگیخته و موجبات تحریم‌های ریز و درشت را فراهم آورده‌ است.

وی در پایان گفت: امروز همه پیشرفت‌ها و رونق و فزونی‌های کشورمان را باید مدیون و قدردان مردمی باشیم که در روزهای انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و البته امروز در شرایط کنونی تحریم‌ها همیشه قدردان نظام بوده و دست از تعهد و اتحاد و انسجام و تعامل با مسئولان برنمی‌دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *