اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امیدیه

اسداله ترحم / ‌خورنا – به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان امیدیه، امروز و در آستانه میلاد پر برکت مولی الموحدین امام علی ‌ع، تعداد ۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.
این هدایا شامل یخچال، فرگاز، لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون lED  و جاروبرقی بوده و با کمک خیرین و مردم نوعدوست تهیه شده آمد.
بهمن قنواتی رئیس کمیته امداد امیدیه، ضمن قدردانی از همراهی مردم نیکوکار گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۵۳ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مبلغ کل ۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است و در حال حاضر هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه در امیدیه نداریم که این افتخار، با حمایت و همراهی خیرین محترم در شهرستان محقق شده است.
قنواتی با بیان اینکه تلاش کمیته امداد، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است، افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *