دادستان شادگان: سران عشایر با نفوذ در طایفه هنجارشکنی‌ها را کاهش دهند

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: سران شیوخ وعشایر که با نفوذ کلامی که در طایفه و عشیره خود دارند اقدامات پیشگیرانه خود را در جهت جلوگیری از خطا و لغزش معدود افرادی که هنجارشکنی می‌‌کنند، به‌عمل آورند.

خلیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پس از اقدامات پیشگیرانه در صورت اخلال نظم و سلب‌کنندگان امنیت اجتماعی وظیفه دستگاه قضایی است که با شدت در چهارچوب قوانین موضوع با اخلال‌گران نظم برخورد کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار، مستلزم شناسایی علت‌های وقوع بزه است، تاکید کرد: اقدامات لازم در خصوص شناسایی عاملان ناهنجاری‌ها با دقت و جدیت بررسی و پیگیری می‌شود و اشخاصی که در این خصوص شناسایی شوند در وقت مناسب گرفتار قانون خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شادگان خاطرنشان کرد: سخن ما با سران و شیوخ عشایر محترم این است که با نفوذ کلامی که در طایفه و عشیره خود دارند اقدامات پیشگیرانه خود را در جهت جلوگیری از خطا و لغزش معدود افرادی که هنجارشکنی می‌‌کنند، به‌عمل آورند.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و مسئولان ارشد نظام و فهم و درک والای مردم، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای با شاخص امنیت بالا بوده و نسبت به بسیاری از کشورهای در حال توسعه از آمار مثبت و ارزنده‌ای برخوردار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *