رئیس پلیس خوزستان:

سارق فرا استانی خوزستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق فرا استانی و سرکرده یک باند سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و سمند در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سرکرده باند که از سارقان فرا استانی و سابقه دار بوده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل ۳ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه دوربین عتیقه، ۲ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، ۲ دستگاه پلی استیشن۴ به همراه ۱۵۲ عدد فشنگ شکاری و ۴ عدد فشنگ جنگی کلت کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سمند مورد استفاده در سرقت‌ها از متهم مزبور کشف و توقیف شده، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس با توجه به مستندات موجود تاکنون به ۲۸ فقره سرقت از منازل در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سردار صالحی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، سارق دستگیر شده از سارقان فرا استانی و تحت تعقیب استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان، تبریز، اصفهان و فارس بوده است، عنوان داشت: محل‌های سرقت در اهواز با حضور سارق و مال باختگان بازسازی شد و تلاش برای دستگیری سایر ایادی و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.