درصورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌شود

اسداله ترحم / ‌خورنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه گفت: تیم‌های نظارتی درسطح محله‌ها و مناطق شهری و روستایی از اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و صنوف مختلف بازدید کرده و درصورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تذکر و در صورت لزوم با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

مهدی آبدیده عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت وکنترل همه گیری کرونا ازطریق مشارکت مردمی وهماهنگی‌های بین بخشی ادارات و دستگاه‌های دولتی و مردمی در امیدیه در حال اجرا است.

آبدیده با اشاره به بهره‌گیری از کارشناسان مرکز بهداشت افزود: با کمک نیروی های داوطلب ناحیه مقاومت بسیج، نیروهای داوطلب هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی از نیمه دوم آذر ماه سال جاری درشهرستان امیدیه طرح شهید سلیمانی اجرایی شده است.

مدیر شبکه بهداشت امیدیه با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی تا پایان همه گیری کرونا ادامه خواهد داشت گفت: دراین طرح تیم‌های رهگیری ومراقبت درمنزل، تیم‌های نظارتی و حمایتی در سطح کلیه نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان وظیفه شناسایی افراد مشکوک به کرونا، را دارند.

آبدیده رهگیری بیمار و اطرافیان در منزل، انجام تست سریع تشخیص کرونا درمنزل و همچنین حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر را از خدمات طرح شهید سلیمانی در امیدیه نام برد و عنوان کرد: گروه‌های آسیب‌پذیر همانند سالمندان، مادران باردار و بیماران مبتلا به مشکلات قلبی عروقی، سرطانی و بیماران کلیوی در این طرح برای حوزه کرونا حمایت و خدمات انجام می‌شود.

آبدیده گفت: تیم‌های نظارتی درسطح محله‌ها و مناطق شهری و روستایی از اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و صنوف مختلف بازدید کرده و درصورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تذکر و در صورت لزوم با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

?آبدیده در پایان گفت : از مردم شریف شهرستان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی قدردانی می‌کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *