بستری چهار نفر بد حال از یک خانواده به علت ابتلا به کرونا در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا ” دکتر رئیسی اعلام داشت : امروز چهار مورد بیمار بد حال مثبت کرونا در بیمارستان شهداء شهرستان هندیجان بستری شدند که همگی از یک خانواده بودند. موارد مثبت سرپایی که در منزل مراقبت و قرنطینه میشوند نیز هر روز در حال افزایش هستند.

وی اظهار داشت: سوش جدید این ویروس موسوم به نوع انگلیسی، واگیری بسیار بیشتری دارد، این ویروس اکنون به تمام نقاط استان رسیده و نتایج رعایت نکردن دستورات بهداشتی توسط مردم، قطعا فاجعه بار خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان داشت:ویروس جدید و خطرناک کرونا اکنون در میان اعضاء خانواده های هندیجانی در حال انتشار است. از عموم همشهریان عزیز خواهشمندیم در خانه های خود بمانند و از رفتن به بازار و گشت و گذارهای غیر ضروری خودداری کنند، شب نشینی های دوستانه و خانوادگی حتی با اعضاء درجه یک خانواده خطرناک است و از ملاقات حضوری با همدیگر جز در موارد ضروری جدأ خودداری نمایید. برای احوال پرسی از همدیگر از تلفن، پیامک و شبکه های اجتماعی استفاده نمایند.

مردم هندیجان در پیکهای قبلی به خوبی ثابت کردند که میتوانند با رعایت جدی بهداشت از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنند، تنها چند هفته رعایت جدی و اصولی دستورات بهداشتی میتواند شهرستان ما را از این گردنه مرگبار کرونا به سلامت عبور دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس انبارکالای خانگی ببندیدانجادورهمی میگیرندهندیجان شمالی