رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با قاچاقچیان سلاح و مهمات/ کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 9 قاچاقچی سلاح و مهمات و کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی توسط پلیس امنیت عمومی استان خبر داد

به گزارش خورنا سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، طی روزهای اخیر ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی اعضای یک باند ۴ نفره قاچاقچیان را با خودروی وانت در محور مواصلاتی شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند، که در بازرسی از بار آن‌ها تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۳۰ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در ادامه این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی ۵ قاچاقچی سلاح و مهمات را در شهرستان شوش و استان ایلام شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و همکاری عوامل انتظامی دشت عباس طی ۲ عملیات غافلگیرانه متهمان مذبور را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، ۶ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۳ خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع ۹ متهم دستگیر و تعداد ۳۱ قبضه اسلحه جنگی به همراه ۴۳ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کشف شد، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.