رئیس پلیس اهواز خیر داد:

دستگیری ۶ عامل تیراندای در شهرستان کارون

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 6 عامل تیراندازی به سمت منازل در کمتر از 48 ساعت در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ “محسن دالوند” با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع تیراندازی همزمان در شهرستان‌های کارون و اهواز و انتشار تصاویر آن‎ها در فضای مجازی، با توجه به اهمیت موضوع تیم‎های عملیاتی تشکیل و دستورات ویژه جهت دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان کارون ۶ نفر عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، تعداد ۲۰۰ عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد (چاقو، دشنه، قمه…) و ۲ دستگاه خودرو بکار رفته در تیراندازها کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این تیراندازی‌ها به دلیل اختلافات ملکی بین ۲ طایفه به وقوع پیوسته، عنوان داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی از منزل فردی که در فضای مجازی به عنوان وکیل معرفی شده، تعداد یک قبضه کلت کمری به‎همراه ۲ تیغه خشاب مربوطه و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ دالوند در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان اهواز جولان‌گاهی برای عرض اندام و قدرت‌نمایی هیچ فرد یا افردی نیست و پلیس با مخلان نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد.