برخورد جدی و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف در گشت مشترک بهداشت در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا ” بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا مطابق برنامه هفتگی بازدیدهای مشترک با ادارات با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت، نماینده فرمانداری، نماینده اداره صمت، نماینده تعزیرات، رئیس کلانتری و کادر نیروی انتظامی شهرستان، نماینده اماکن و مسوول و کارشناسان سلامت محیط روز گذشته انجام گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اعلام کرد: در بازرسی مشترک بیش از ۶۰ مغازه در نقاط مختلف شهر مورد بازدید قرار گرفت که ۲۰ مورد تذکر و ۱۵ مورد اصناف ( ازجمله یک باشگاه ورزشی، نمایندگی بیمه، چند صنف کالای خانگی، قصابی، دو صنف مشاور املاک، آجیل فروشی و لوازم موبایل) به علت عدم استفاده از ماسک، عدم دریافت کد بهداشتی و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی پلمب و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دکتر رئیسی عنوان کرد: علاوه بر گشتهای نیروهای بهداشت و بسیج به صورت روزانه، گشتهای مشترک با ادارات مرتبط در هندیجان چند ماهی است به صورت جدی انجام میشود. هدف از این بازدیدها بالابردن حساسیت و جدیت صاحبان اصناف و اماکن تجاری شهرستان میباشد. این بازدیدها در راستای مصوبات ستاد کرونای شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفانی که سلامت جامعه و مردم را نادیده میگیرند برخورد قاطعی خواهیم داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *