اجرای نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در اندیمشک/بیش از ۴۵۰۰ دستور کار در اندیمشک اجرا شد

خورنا_ سرپرست آبفا منطقه اندیمشک با اشاره به نهضت رفع شکستگی خط انتقال آب در این شهر گفت: بیش از ۴۵۸۸ دستور کار در حوزه آب‌ و فاضلاب در اندیمشک اجرا شده است.

کریم ملک خدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالین شبکه های مجازی و آئین تجلیل از بانوان شاغل در واحدهای مختلف اداری آبفا اندیمشک و با اعلام این خبر گفت: شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است.

وی با اشاره به این در ابتدای پاییز امسال بیش از ۸۰۰ شکستگی خطوط توزیع آب مناطق مختلف شهری اندیمشک در سامانه اطلاع رسانی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به ثبت رسیده بود، خاطر نشان کرد: در مدت اخیر و در کمتر از چهار ماه این حجم به به ۱۰۰ شکستگی خطوط توزیع آب رسیده است.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک و لزوم توجه و نوسازی این شبکه، در مدت اخیر ضمن بسیج تمام خدمات و با کم ترین حجم تخریب آسفالت توانسته ایم تحولات گسترده ای در این زمینه اجرا و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه را ایجاد کنیم.

وی با بیان این که طرح ویژه رفع شکستکی های خطوط توزیع آب شهر اندیمشک در غالب یک نهضت و با اولویت مناطق محروم و کم تر توسعه یافته و تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در حال اجرا است، افزود: از ابتدای امسال بیش از ۴ هزار ۵۸۸ دستور کار در حوزه آب‌ و فاضلاب در اندیمشک به اجرا رسیده است.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: در مدت اخیر یک هزار و ۳۶۳ شکستگی شبکه به معابر شهری اندیمشک با تلاش نیروهای بهره‌برداری شبکه آب‌ و فاضلاب اندیمشک رفع شده است که این حجم کار کم سابقه و با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به این که در چهار ماه اخیر ۱۲ الکتروپمپ شناور مربوط به چاه های آب شهرستان اندیمشک تعمیر، تعویض و جایگزین شده است، گفت: برای تامین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات آبفا نیاز به مشارکت همه اقشار اجتماعی داریم.

ملک خدایی با اشاره به اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب شهری و مناطق روستایی در استان خوزستان، عنوان کرد: با اجرای این طرح ۷۰ نفر نیرو به ما ملحق شده است و علاوه بر آن مناطق تحت پوشش خدمات حوزه آبفا در شهرستان اندیمشک افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که ما در مسئله درآمدزایی به خودمان متکی هستیم و باید تلاش‌های خود را افزایش داده و حقوق و بیمه پرسنل را کسب و مدیریت کنیم، تصریح کرد: شهروندان در مسیر اجرای خدمات حوزه آبفا مشارکت کنند و ما با تمام توان ظرفیت ضمن رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب در مسیر توسعه خدمات این حوزه گام بر می داریم.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر جریمه انشعابات غیر مجاز آب شهروندان اندیمشکی بخشوده می شود، افزود: شهروندان با استفاده از خدمات ویژه این طرح به مجاز کردن اشتراک خود اقدام کنند.

وی با بیان این که هرگونه انشعاب غیر مجاز مشکلات جدی برای خطوط توزیع آب ایجاد می کند، گفت: این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و شهروندان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا خدمات مشترکین آب می توانند از خدمات ویژه این طرح استفاده کنند.

ملک خدایی با اشاره به اجرای طرح های مختلف برای تقویت و پایداری فشار آب در بخش الوار گرمسیری و مناطق مرکزی شهرستان اندیمشک، بیان کرد: اجرای طرح مطالعاتی آب رسانی به شهر بیدروبه، اجرای مخزن آب شهر حسینیه، توسعه شبکه انتقال آب، بهره برداری از تاسیسات زیر سطحی بالارود، بهره برداری و شست و شو مخزن امیر سیف، تسریع در تجهیز و بهره برداری از چاه های آب مسکن مهر و شهر دوکوهه، اصلاح شبکه شهر چم گلک و چندین طرح بزرگ دیگر از جمله خدماتی است که با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، دکتر حقیقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در بخش الوار گرمسیری طراحی و در مسیر اجرا و بهره برداری قرار دارند.

وی با اشاره به نقش مهم و سازنده رسانه ها در ایجاد یک ارتباط صحیح میان مردم و مسئولان و بیان مطالبات شهروندان، تصریح کرد: امروز و به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بانوان نیز یک نقش سازنده و ویژه در شکوفایی و توسعه اجتماعی و اقتصاد ایران اسلامی داشته و این مقوله شایسته توجه بیشتر و تقدیر است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *