امام جمعه آبادان: دفاع مقدس سبب رسوایی لیبرال‌ها و منافقان شد

خورنا: آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محل مصلای ثامن‌الائمه سالروز شهادت موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و حفظ بیت المال سفارش کرد.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیداری امت های اسلامی در کشورهای خاورمیانه یکی از دستاوردهای خون‌های ریخته شده در شهرهای آبادان و خرمشهر و سایر مناطق جنگی کشور در زمان جنگ است.
وی گفت: نسل‌های بعد از جنگ و در زمان جنگ، دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را حفظ کنند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و رزمندگان تاکید کرد و افزود: باید از همه رزمندگان به ویژه مردم آبادان و خرمشهر که در سال نخست جنگ از شهر و کیان و کشور با دست های خالی و با وحدت و اتحاد دفاع کردند، تجلیل کرد.
آیت‌الله محمدی اصفهانی اعتماد به نفس و خودباوری در بین ملت ایران اسلامی، نوآوری‌های دفاعی و تحول در صنایع دفاعی را یکی دیگر از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد وافزود: ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل قدرت‌ها به ملت‌های کشورهای یمن، مصر، لیبی، تونس و بحرین درس ایستادگی و مقاومت در برابر دیکتاتورهای ظالم آموخت.
خطیب نماز جمعه آبادان اظهار داشت: دفاع و پایداری ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس باعث رسوایی گروهایی لیبرالی، منافقین و فتنه‌گران شد.
آیت‌الله محمدی اصفهانی انتقال تغییر نگرش‌های علمی و پژوهشی مراکز علمی و پژوهشی کشور، تکوین نظام متکی بر کارآمدی، همچنین تجربه دفاع بازدارنده و درمجموع فرهنگ جهاد به دیگر ملت‌های جهان را از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
وی درآستانه سال تحصیلی جدید به بازگشایی مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی در کشور اشاره کرد و گفت: سال تحصیلی ۹۱ ـ۹۰ به تمامی مدیران، معلمان، دبیران، اساتید دانشگاه و حوزه و طلاب و روحانیون تبریک می‌گویم.
امام جمعه آبادان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و اساتید گفت: مراکز علمی و حوزه‌های علمیه کشور باید به فناوری های نوین جهان مجهز شوند.
وی ادامه داد: باید نقشه راه را به نوجوانان و جوانان بدهیم تا بعداز ۱۲ سال تحصیل در مدارس بتواند ۱۲ سال دیگر کشور را اداره کنند.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به نشست اخیر اجلاس بین‌الملی بیداری اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه کشورهای غربی برخی از خیزش‌ها و انقلاب‌های کشورهای اسلامی خاورمیانه‌ها را در راستای اهداف شوم و استعماری و استکباری خود هدایت و رهبری می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *