استاندار پیشین خوزستان:

استاندار جدید خوزستان مخالف طرح انتقال آب است

استاندار پیشین خوزستان گفت: استاندار جدید فرزند خوزستان است و من شهادت میدم که در جلسات کارشناسی همیشه از مخالفین طرح های انتقال آب از خوزستان بوده است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان خوزستان گفت: امیدوارم همگی بتوانیم برای آبادانی روزافزون استانی که سرشار از منابع خدادادی است تلاش کنیم و اگر طی مدت مسئولیتم کاری انجام شده چیزی جز وظیفه و ادای حق مردم نبوده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خوزستان گفت: وی فرزند خوزستان است و من شهادت میدم در جلسات کارشناسی همیشه از مخالفین طرح های انتقال آب از خوزستان بوده است.

استاندار سابق خوزستان در ادامه به مشکلات مربوط به فاضلاب اهواز نیز اشاره کرد و خبر داد: چندی پیش یک تفاهم نامه ماده ۵۶ به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای بحث ساماندهی فاضلاب اهواز به امضا رسیده است که امیدواریم هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

شریعتی ادامه داد: همچنین یک تفاهمنامه ماده ۵۶ دیگر نیز امضا کردیم که به مرحله قرارداد هم رسیده است که این تفاهم نامه مربوط به جاده ایذه به لردگان است و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبار آن را بانکها تقبل کرده اند و امیدوارم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، پیمانکار آن تعیین و پروژه وارد فاز اجرایی شود.

وی اضافه کرد: البته طی این مدت برخی کارهای دیگر مانند راه آهن اهواز به اصفهان نیز در دست اقدام بود که متاسفانه به دلیل مشکلات تحریم ها نتوانستیم آن را به سرانجام برسانیم.

استاندار سابق خوزستان ضمن تشکر از مردم خوزستان و مدیران استان گفت: من در طول مدت مسئولیت با وجود شرایط سخت و تنگناهای اعتباری بر مدیران برای انجام کارها و حل مشکلات سخت گرفتم و از آنها بابت این شرایط طلب حلالیت میکنم و همچنین از تک تک اعضای محترم شورای تامین استان بابت ایستادگی ها و فداکاری هایشان در صیانت از این خطه از کشور صمیمانه سپاسگزارم.

وی در پایان اظهار کرد: از تفقد داهیانه مقام معظم رهبری که به طور ویژه به بنده داشتند تشکر میکنم و واقعا خود را شایسته این لطف و محبت نمیدانم و همچنین از رئیس جمهور محترم، معاون اول محترم رئیس جمهور و وزیر محترم کشور بابت حمایتهای خود قدردانی میکنم و از حضرت آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان بابت رهنمودها و حمایت های همیشگی شان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، نمایندگان دور گذشته و فعلی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز بابت حمایتها و همراهی ها قدردانی میکنم.

گفتنی است غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان چندی پیش با رای هیات وزیران به ریاست سازمان ملی استاندارد کشور انتخاب شد.