پتروشیمی اروند در مسیر قطع وابستگی / انعقاد قرارداد هزار میلیارد ریال پروژه با شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ساخت داخل + تصاویر

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی قطعات تخصصی در صنعت پتروشیمی، شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه ساخت داخل با شرکت های دانش بنیان، قرارداد هایی به ارزش هزار میلیارد ریال انعقاد کرد

مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی قطعات تخصصی و مصرفی در صنعت پتروشیمی، شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه ساخت داخل اقدام به انعقاد قرارداد با تعدادی از این شرکت‌ها کرد.

وی ادامه داد: این قرارداد‌ها شامل پروژه‌های پوشش دهی مجدد آند و کاتد، امولسیفایر H60، احیای آلفا سلولز، ‌GRP، قطعات داخلی تاورها و قطعات Liquid Ring است که به مبلغ هزار میلیارد ریال با شرکت‌های دانش بنیان ایرانی بسته شد.

حسن نشان‌زاده با اشاره به پروژه پوشش مجدد آند و کاتد که یک قطعه مصرفی محسوب می‌شود، بیان کرد: پیش از این ۴ کشور پوشش مجدد آند و کاتد را انجام می‌دادند که علاوه بر زمان و هزینه‌ای که صرف جا به جایی قطعات می‌شد. این موضوع از لحاظ مالی و ارزبری با وجود تحریم‌ها در مقایسه با نمونه داخلی به مراتب بیشتر بود که اکنون با کمک دستان توانمند جوانان بومی این کار در داخل کشور انجام می‌شود.

وی افزود: اتکا به دانش بومی و حمایت از جوانان این مرز و بوم علاوه بر اینکه باعث خودکفایی در صنعت پتروشیمی می‌شود، باعث قطع وابستگی به کشورهای خارجی شده و که بهترین شیوه مبارزه با تحریم‌های ظالمانه است.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در پایان خاطرنشان کرد: با یاری خداوند و همت جوانان ایرانی شرکت پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین مجموعه تولید PVC در خاورمیانه همچنان با حمایت از جوانان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر قطع وابستگی‌ها تا رسیدن به خودکفایی کامل این راه را ادامه خواهد داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *