ناتوانی و ضعف مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر/ مدیر شبکه بهداشت به نشست خبری نیامد

به گزارش خورنا، ظهر امروز و به دعوت روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر قرار بود نشست خبری رییس شبکه با اصحاب رسانه برگزار شود که پس از گذشت یک ساعت از زمان جلسه، رییس و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در این نشست حاضر نشدند و خبرنگاران نیز به نشانه اعتراض محل جلسه را ترک کردند.

سوالی که مطرح می شود این است که مدیر شبکه که توانایی هماهنگی و برگزاری یک جلسه را ندارد، چگونه می تواند برای شهروندان تصمیمات اساسی گرفته و وضعیت قرمز را به آبی تبدیل کند؟

گفتنی است شنبدی در مصاحبه آخر خود عنوان کرده بود که برگزاری مراسمات عزاداری و بازگشایی تالارها از عوامل اصلی بالا رفتن آمار کرونا‌ بوده است؛ این در صورتی است که تمام مجوز‌های بازگشایی و برگزاری مراسمات با نظر مستقیم شخص وی صادر می‌شود.

وجود این حجم از نابسامانی و مدیریت ضعیف در شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر، بی تفاوتی مدیران عامل پتروشیمی ها نسبت به دستورالعمل های بهداشتی را به دنبال داشته است که این موضوع از بحرانی تر شدن اوضاع منطقه در روزهای آتی خبر می دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خیلی از پتروشیمی ها ابلاغیه جهت تعطیلی و کاهش تعداد پرسنل و انجام بیشتر پروتکلهای بهداشتی را تا امروز ۲۶ بهمن ماه اجرا نکرده اند که هیچکدام از مسئولین بهداشتی و مسئولان فرمانداری و سازمان منطقه ویژه اقدامی جهت اعمال مراحل این مصوبه نکرده اند