مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر :جواب اعتماد به کادرفنی را گرفتیم

قنواتی: جواب اعتماد به کادرفنی را گرفتیم

به گزارش خبرگزاری خورنا |غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری پس از پیروزی خارج خانه تیمش مقابل میلادمهر تهران گفت: پیروزی در این دیدار از نان شب واجب تر بود و خدا رو شکر توانستیم آن را کسب کنیم. در هفته های پیش فشار زیادی روی تیم بود و با نتایج خوبی که طی چهار هفته گذشته در لیگ و حذفی بدست آوردیم کاملاً شرایط عوض شد.

قنواتی که همواره حتی زمانی که تیمش سه شکست متوالی داشت از کادر فنی تیمش حمایت کامل کرد، ادامه داد: به این مجموعه اعتقاد دارم و در شرایطی که تیم نتایج بدی گرفته بود نیز پای آنها ایستادم چرا که باید به نیروهای بومی و سالم بها داد تا آینده شهرمان تضمین شود.

رئیس امور ورزش شهرداری گفت: امسال در تیم رویکرد بومی گرایی داشتیم و هیچ سالی مثل امسال به این اندازه از بازیکنان بومی استفاده نشده بود. حضور شش بازیکن بومی در ترکیب اولیه و استفاده از هشت بازیکن بومی در یک بازی نوید این را میدهد که آینده فوتبالی خوبی برای شهرستان در پیش رو است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری درباره همکاری مسئولین گفت: انصافاً بدون کمک و همدلی این عزیزان کاری نمیتوان انجام داد و جا دارد از همه مسئولینی که در کنار ما هستند تشکر و قدردانی کنم. فقط باید به یک نکته اشاره کنم که شهرداری به تنهایی بخش زیادی از ورزش شهرستان را حمایت میکند و این وظیفه ماست اما تیم فوتبال شهرداری در برخی موارد از جمله رفت و آمد و محل اقامت به مشکل برخورده که امیدواریم با پیگیری نماینده محترم مجلس و اعضای دفتر ایشان و همچنین فرماندار جدید این مشکل حل شود و راه را برای موفقیت تیم های ورزشی هموارتر کنند.

قنواتی در پایان گفت: جا دارد موفقیت های تیم خلیج فارس در لیگ سه را تبریک عرض کنم و انشاالله بتوانند به لیگ دو صعود کنند. همچنین امیدوارم هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود و شاهد حضور دوباره هواداران خود در ورزشگاه باشیم و بتوانیم با استفاده از یار دوازدهم روند موفقیت خود را تثبیت کنیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *