سرپرست فرمانداری بندرماهشهر: وضعیت کارگران اخراج شده شرکت تهران جنوب در کمیسیون کارگری بررسی می شود

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر از تشکیل کمیسیون کارگری برای بررسی وضعیت کارگران اخراج شده شرکت تهران جنوب خبر داد.

فریدون بندری عصر روز شنبه ۲۵ بهمن در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خونا در خصوص اعتصابات کارگری در سطح شهرستان گفت: مسائل کارگری در شهرستان بندرماهشهر به یک مسئله گسترده تبدیل شده است. در مجموعه فرمانداری اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات کارگری وجود دارد و امیدواریم به زودی با کمک قانون بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز سه مورد اعتصاب کارگری در شهرستان به وقوع پیوست که بلافاصله با تشکیل کمیسیون کارگری مصوبات خوبی برای حل این مشکل به تصویب رسید.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر در خصوص اخراج تعدادی از کارگران شرکت تهران جنوب اظهار کرد: بلافاصله پس از شنیدن خبر اخراج کارگران، بنده به عنوان شخص فرماندار به طور جدی پیگیری این مشکل را در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار دادم.

بندری تصریح کرد: صبح امروز با نمایندگان کارگران در محل فرمانداری جلسه ای برگزار و مشکلات کارگران در این جلسه مطرح شد. همچنین با نماینده شرکت نشستی برگزار شد تا مشکلات این شرکت نیز بیان شود. در نهایت برای جلوگیری از ریشه دار شدن این موضوع، کمیسیون کارگری شهرستان در روز دوشنبه با حضور نمایندگان کارگران و شرکت برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر افزود: ظاهرا پروژه این شرکت رو به اتمام است و می خواهد کار تعدیل نیرو را انجام دهد. اما قانون برای این موضوع مواردی را درنظر گرفته است و شرکت مذکور باید بر اساس قانون اقدامات خود را انجام دهد تا حق و حقوق کارگران ضایع نشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *