پرستار بخش آی‌سیو بیمارستان امام علی (ع) در اندیمشک: ساده انگاری موج چهارم کووید ۱۹ را در پی خواهد داشت

خورنا_آزاده امینیان در گفت‌وگود اظهار کرد: آغاز واکسیناسیون در شهرستان اندیمشک به منظومه پایان بیماری کرونا نخواهد بود و شهروندان باید از رفتارهای پرخطر در برای پیشگیری از کرونا همچنان پرهیز کنند.

وی افزود: ویروس کرونا در ابتدا یک بیماری ناشخاته بود که امروز خوشبختانه با تلاش‌هایی که در حال انجام است و با مراقبت‌های فردی می‌توان از شیوع و انقال ویروس کرونا پیشگیری کرد.
پرستار بخش آی‌سیو بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک گفت: در ابتدا شرایط خیلی بد حکم فرما شد و این بیماری به سرعت پیشرفت می‌کند و تجربه سخت برای کادر درمان بود.
وی شرایط پیک کرونا را دشوار دانست و تصریح کرد: برای پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا باید با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها مجال بازگشت و ایجاد شرایط پیک کرونا را به ویروس کووید ۱۹ ندهیم.
امینیان اظهار کرد: شهروندان  از دورهمی و حضور در اجتماع تا زمان عبور از شرایط ویژه کرونا پرهیز کنند.
وی گفت: آغاز واکسیناسیون ابتدای مسیر مقابله با شیوع کرونا بوده و بر اساس داده‌های موجود تا زمانی که ۷۰ درصد جامعه واکسیناسیون نشود ایمنی در مقابل با ویروس کرونا پدید نخواهد آمد.
پرستار بخش آی‌سیو بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک گفت: امیدواریم واکسیناسیون موثر باشد اما تا زمانی که امکان واکسیناسیون عمومی انجام شود، همه باید مراقب باشیم و توصیه‌ها برای قطع زنجیره کرونا را جدید گرفت و انجام داد.
به گزارش خوزنا، واکسیناسیون کادر درمان بخش آی‌سیو ویژه بیماران کرونا در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در مقابل خبرنگاران انجام شد.
انتهای پیام/