مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز خبر داد:

آغاز پروژه‌های نورپردازی سه پل اهواز برای استقبال از نخستین نوروز قرن

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز از آغاز پروژه‌های نورپردازی جدید در پل‌های چهارم و پنجم و نیز طراحی جدید در آبشار رنگین کمان پل هفتم برای استقبال باشکوه از نخستین نوروز قرن خبر داد.

به گزارش خورنا نادر بیت سیاح امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ با اعلام این خبر اظهار کرد: ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ایجاد طراوت و شادابی در شهر نیازمند انجام پروژه‌های زیباسازی است که در این میان انجام نورپردازی‌های مناسب می‌تواند یکی از عوامل جذابیت، سرزندگی و ایجاد آرامش در فضاهای شهری شود.

وی عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری پیرو دستور شهردار اهواز مبنی بر تسریع در اجرای پروژه‌های مربوط به زیباسازی شهر برای استقبال از عید نوروز، اقدام به خرید تجهیزات نورپردازی و شروع عملیات اجرایی نصب این تاسیسات بر روی پل چهارم (شهید علم الهدی) و پل پنجم اهواز (شهید هاشمی) کرده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در پایان افزود: همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه نورپردازی جدید آبشار پل هفتم اهواز با نصب پروژکتورهای جدید رنگین کمانی و بهسازی پمپ‌های این سازه نیز از امروز آغاز و تا قبل از پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.