برپایی نمایشگاه گروهی زیورآلات دست‌ساز با نام «تا بهار دلنشین» در اهواز

با همکاری معاونت صنایع‌دستی خوزستان نمایشگاه گروهی زیورآلات دست‌ساز با نام «تا بهار دلنشین» شامل آثاری از نسیم باورصاد، فاطمه گودرزی، فرزانه طاهری‌نیا و ترانه بردبار در اهواز برپا می‌شود.

به گزارش خورنا و به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی خوزستان، این نمایشگاه از امروز جمعه ۲۴ بهمن تا چهارم اسفند ۱۳۹۹ برپا است و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گالری یوما واقع در اهواز، امانیه، سقراط غربی، بن‌بست خاکسار مراجعه کنند.

برپاکنندگان درخصوص برپایی این نمایشگاه در پیامی آورده‌اند:

«ما به استقبال بهار رفتیم و مدتی شده که حال و هوای کارگاه‌مان آغشته به بوی نرگس و مست از صدای استاد بنان و استاد شجریان و… و درست است که شلوغی بازار اسفند از ما گرفته شده اما سر و صدای ابزارهای ما بهار را زنده کرد و از دست‌های ما بهاری دیگر آغاز شد؛ شکوفه‌های کوچک، خاتون‌های شیراز، آواز پرنده‌ها، گلبرگ‌های رقصان… ما بهار را ساختیم تا با شما در میان بگذاریم هر آنچه که از بهار و اسفند فراموش‌مان شده، تا خاطرات سبزمان زنده شوند.

این اتفاق قشنگ، این زبان و کلمات، دست‌های ما شد «تا بهار دلنشین» که بهانه‌ای شود برای امیدواری…

بیایید به خانه یوما که خانه امید همه ماست.

ما منتظر شما هستیم که بهترین زیورهای بهاری خودمان را ارائه کنیم، با هم راجع به‌ آنها حرف بزنیم و حتی سفارش‌هایتان را حضوری ثبت کنیم و صد البته می‌دانیم که مثل قدیم خرید عید نداریم اما امسال می‌توانید یک خرید ماندگار و متفاوت داشته باشید.»