نشست اعضای بسیج ادارات با رئیس شورای شهر شوشتر

جلسه پرسش و پاسخ اعضای بسیج ادارات با رئیس شورای شهر شوشتر در حضور دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

این جلسه با حضور اردشیر زنگنه رئیس شورای شهر، حجت الاسلام ابراهیم ظاهری امام جمعه موقت، ستوان یکم پاسدار حجت افتخاری مسئول بسیج کارمندان ادارات شوشتر، اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه بسیج ادارات شوشتر همراه بود.

حجت الاسلام ابراهیم ظاهری امام جمعه شهرستان شوشتر از برگزاری این جلسه و حضور برخی مسئولان، اعضای بسیج ادارات و حوزه تشکر کرد و گفت : نیکوست همگی به اخلاق اسلامی که بر سه قسم: رابطه با خدا، مردم و خود است. پایبند باشیم و زمینه را برای رشد هرچه بیشتر آن در جامعه مهیا سازیم.

ستوان یکم پاسدار حجت افتخاری مسئول بسیج کارمندان ادارات شوشتر نیز با تشکر از بانیان این نشست و تاکید بر تداوم آن در سطح شهرستان افزود: پرسشگری مردم و پاسخگویی مسئولان رویه مبارکی است و موجبات تعامل بیشتر و روشنگری خواهد شد.

اردشیر زنگنه در این جلسه با اشاره به اینکه شعار دوره پنجم شورای شهر شوشتر؛ بومی گرایی و بومی گزینی بود، گفت: در انتخاب شهردار فعلی این شعار در عمل تحقق یافت که خوشبختانه تجربه موفقی را رقم زد.

رئیس شورای شهر شوشتر ضمن ارائه وضعیت مالی شهرداری خاطرنشان کرد: با مدیریت خوب شهرداری و نظارت شورا، بدهی یکصد میلیارد تومانی به کمتر از ۶۵ میلیارد رسید.

همچنین در بخش عمرانی با اعلام اینکه تکمیل پل شهید محمدی در دوره پنجم شورا صورت گرفت افزود: زیرگذر شوشتر با وجود مشکلات عدیده ای که داشت در این دوره به بهره برداری رسید و نیز رسیدگی به برخی ورودی های شوشتر و احداث پارکها و … از پروژه های اجرایی است.

زنگنه تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز شهرشوشتر با رشد سه برابری همراه بوده و به دنبال آن، جلوگیری از ورود احشام به سطح شهر و نیز اتلاف سگ های ولگرد در برنامه کاری بوده است.

وی همچنین از برگزاری نشستی در روزهای آینده باحضور اصحاب رسانه، در خصوص مسائل مالی و عملکرد شورای پنجم برای اطلاع شهروندان خبر داد.

در پایان این جلسه، پاسدار حجت افتخاری با اهدای لوح سپاس و چفیه به رئیس شورای شهر شوشتر از وی به عنوان بسیجی فعال، تجلیل نمودند.

 

خبرنگار: محسن علیخانی