خروج مشاغل پر سر و صدا از وعده تا عمل

در سال جاری با همکاری بسیار خوب یک سرمایه گذار بومی ؛ مکان بلااستفاده‌ای که متعلق به وی بود وارد مذاکره شدیم تا به‌عنوان شهرک مشاغل پرسروصدا آن را هم راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خورنا آنچه واقعیت است این است که بر اساس مصوبه ملی حقوق شهروندی همه مشاغل پرسروصدا الزام است که از سطح شهر بیرون بروند و تحت عنوان شهرک‌هایی ویژه به کار خود ادامه دهند و رامهرمز هم از این امر گرچه بسیار دیر شده مستثنا نیست و می‌بایست در دهه‌های پیشین انجام می‌گرفت که متأسفانه کوتاهی شده است.

علی‌رضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف رامهرمز در این رابطه گفت: ما مصوبه داریم که مشاغل پرسروصدا باید به بیرون از شهر منتقل شوند و در رابطه با این‌گونه مشاغل شکایت‌های مردمی متعددی روزانه به ما گزارش می‌شود.

او ادامه داد: در سال ۸۴ قطعه زمینی در کنار پارک کوهستان به این مسئله اختصاص یافت که براثر مشکلات و کوتاهی‌های فراوان، مدت زیادی عملیات احداث آن راکد ماند و پیشرفتی نداشت، هم‌اکنون ما و صاحبان قطعات باید با کمک و مساعدت همدیگر این مجموعه را به سرانجام برسانیم که در این صورت ۸۰ کسبه پرسروصدا به آن مکان منتقل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف رامهرمز افزود: در سال جاری با همکاری بسیار خوب یک سرمایه گذار بومی ؛ مکان بلااستفاده‌ای که متعلق به وی بود وارد مذاکره شدیم تا به‌عنوان شهرک مشاغل پرسروصدا آن را هم راه‌اندازی کنیم.

او همچنین گفت: امتیاز ویژه این مکان آماده بودن زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، گاز و مغازه‌های آماده است. قاسم نژاد ابراز داشت: در این مکان هر مغازه به قیمت کارشناسی به فروش می‌رسد و با توجه به این‌که دارای سند است ۵۰ درصد را خریدار به‌صورت نقدی پرداخت خواهد کرد و ۵۰ درصد مابقی را با موافقتی که یکی از بانک‌ها نموده به‌صورت وام دریافت خواهند کرد.

او تأکید کرد: بر این اساس همه صنوف مزاحم و پرسروصدا به بیرون از شهر منتقل می‌شوند و مراجعه‌کننده به یک مکان برای انجام کارش مراجعه می‌کند.

رئیس اتاق اصناف رامهرمز اذعان داشت: البته هیچ‌گونه اجباری به حضور کسبه در این محل نیست و کسبه محترم می‌توانند با تشکیل تعاونی، اقدام به خرید زمین و تغییر کاربری در هر نقطه‌ای بیرون از شهر بنمایند و هر چه سریع‌تر از هسته مرکزی شهر خارج شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *