بی‌توجهی مسوولان اداره صمت و اصناف به دستور فرماندار بندرماهشهر

پس از انتقادات و اعتراضات رسانه‌ها و مردم نسبت به برگزاری نمایشگاه مبلمان همزمان با پیک چهارم کرونا در بندرماهشهر، ظهر روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ستاد مقابله با کرونا بندرماهشهر دستور بازگشایی این نمایشگاه را در ساعات مشخص در روز پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه را صادر کرد.

هنوز ساعتی از این دستور نگذشته بود که نمایشگاه مبلمان تهران با بی محلی به دستور ستاد مبارزه با کرونا که فرماندار بندرماهشهر در راس آن است، اقدام به بازگشایی پیش از موعد این نمایشگاه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرد.

رئیس اداره صمت و اصناف بندرماهشهر چه نوع وابستگی به این نمایشگاه دارند که مدیر این نمایشگاه به پشتوانه این افراد با رفتار گستاخانه خود به مقابله با ستاد کرونای بندرماهشهر برخواسته است؟

نکته جالب توجه در این موضوع هویت مدیر این نمایشگاه است که از وی به عنوان مافیای نمایشگاه داران یاد می‌شود که با رانت و لابی طی سالیان گذشته انحصار برپایی اکثر نمایشگاه‌ها را در دست داشته است.

در حالی که بازاریان بندرماهشهری طی یک سال گذشته کرکره مغازه‌‌های خود را به منظور کاهش آمار کرونا پایین کشیده بودند، حال همزمان با شروع پیک جدید این ویروس منحوس افرادی با لابی و پرداخت حق حساب‌های ویژه مجوز برپایی نمایشگاه می‌گیرند.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه طی هفته‌های اخیر وضعیت شیوع کرونا در امیدیه را بحرانی کرده و با پایان کار این نمایشگاه در شهرستان امیدیه، وضعیت از آبی به زرد تغییر رنگ داده است.