تعامل دو شرکت فولادی اکسین و خوزستان در جهت منافع استان تداوم دارد

در پی انتصاب علی قلعه نوی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اولین جلسه مشترک مدیران شرکت ها با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید فولاد خوزستان آغاز شد و سپس با بررسی راهکارهای عملی توسعه تعاملات دو شرکت دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی: در این جلسه که با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در محل دفتر مدیرعامل فولاد خوزستان صورت گرفت مهمترین مشکلات حقوقی بازمانده از سالهای گذشته و راه کارهای رفع این موانع بررسی گردید.

ابراهیمی با اشاره به دستاورد های همکاری شرکت ها در دو سال گذشته  تولید اسلب  api  محیط شیرین در فولاد خوزستان ، رشد صادرات اکسین با استفاده از زیر ساختهای شرکت فولاد خوزستان زمینه های خوبی برای همراهی دو شرکت ایجاد کرد.

همچنین اکسین با خرید نزدیک به یک میلیون تن بزرگترین مصرف کننده اسلب فولاد خوزستان بوده که منافع حاصل از این تعامل بهاستان خوزستان و این دوشرکت رسیده است.

در دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به علاقه و تعصب نیروهای آن شرکت نسبت به فراز و فرود شرکت فولاد اکسین، اظهار امیدواری کرد که این فاصله ها کم شود تا بتوان برای طرح های توسعه دو شرکت برنامه ریزی بهتری صورت داد.