رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) خبر داد:

۷۲ عدد تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان اهداء شد

به گزارش خبرگزاری خورنا // توسط کمیته امداد مسجدسلیمان ۷۲ عدد تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان اهداء شد. توزیع ۱۳۰ بخاری به خانواده های تحت پوشش طی یک ماه گذشته/ ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض به ۲۲ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸۰ فقره وام اشتغال به مبلغ ۷ میلیارد تومان به افراد نیازمند از دیگر خدمات کمیته امداد مسجدسلیمان بود.
خبرگزاری خورنا : با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره)،کریمی رئیس دفتر نماینده، نماینده مرکز نیکوکاری احسان ۷۲ عدد تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان اهداء شد. پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این تبلت ها به ارزش ۲۲۸ میلیون تومان و به صورت مشارکتی با خیرین تهیه گردید که مرکز نیکوکاری احسان سهم عمده ای در این مشارکت داشته است. وی گفت: با اهداء ۷۲ عدد تبلت ۲۲۰ دانش آموز توانستند از این طرح برخوردار گردند چرا که بیشتر خانواده ها دو یا سه دانش آموز در خانه داشته اند که به دلیل نداشتن تبلت نمی توانستند در برنامه شاد شرکت نمایند.

منصورنیا در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع ۱۳۰ بخاری به خانواده های تحت پوشش طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: این نهاد همچنین به ۲۲ خانواده که منازل آن ها توسط ستاد بازسازی در حال تکمیل بوده است  ۱۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از اهداء ۳باب خانه به مددجویان کمیته خبر داد و گفت: این خانه با مشارکت کمیته حضرت امام و گروه جهادی سپاه پاسداران ساخته شد که سهم این کمیته برای احداث سه باب خانه حدود ۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است. وی همچنین از پرداخت ۱۸۰ فقره وام اشتغال به مبلغ ۷ میلیارد تومان به افراد نیازمند خبر داد و گفت: این وام ها با رویکرد توسعه اشتغال پرداخت گردید که امیدوارم بتوانیم گام‌های اساسی برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان برداریم.