مناطق محروم خرمشهر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خورنا: حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: به همین منظور دشمن بیش از پیش شخصیت رهبری را مورد حمله قرار داده است.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی اضافه کرد: وقتی که انسان در دامنه کوه حرکت می‌کند نفس‌گیر نیست ولی وقتی به قله نزدیک‌تر می‌شود نفس‌گیرتر شده لذا هر مقدار که به جلو برویم و به قله‌ها حرکت کنیم همواره دشمنان بشریت موانعی بر سر راه انسان قرار می‌دهند.
امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: دشمنان در چند روز گذشته حمله ناجوانمردانه خودشان را بر علیه شخصیت والای مقام معظم رهبری تشدید کردند.
حجت‌الاسلام موسوی نقش جایگاه رهبری را مهم دانست و گفت: مقام معظم رهبری تنها کسی بود که توانست ظرف ۳۳سال گذشته با عنایت خداوند متعال و به یمن برکات وجود امام عصر(عج) و اطاعت پذیری مردم انقلاب اسلامی در رعایت اتحاد و همبستگی توانست تهدیدات داخلی را حل کند.
وی عمده‌ترین این مسایل را فتنه سال ۸۸ و جریان انحرافی عنوان کرد و گفت: با درایت مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با این توطئه‌ها بخوبی مقابله کرد.
امام جمعه خرمشهر افزود: امت انقلاب اسلامی بعد از ۳۳ سال توانسته الگویی برای کشورهای منطقه باشد و امروزه شاهد خیزش‌ها و حرکت‌ها و بیداری اسلامی در منطقه هستیم.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: پدران و مادران و فرهنگ‌سازان جامعه اسلامی هوشیار باشید که یکی از توطئه دشمنان تهاجم فرهنگی از دوران مهدکودک است با توجه به فیلم‌هایی که می‌سازند  خیلی از مسایلی که در رسانه‌ها دیده می‌شود، ایمان فرزندان ما را از دوران کودکی مورد تهاجم قرار می‌دهند.
وی همچنین بر فصل بارندگی و ساماندهی شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی و آبگیری معابر در اکثر مناطق محروم شهر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با شهرداری تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و حفار در سطح شهر برای اجرای پروژه‌های کاری خود حتما باید با شهرداری هماهنگ کنند و شهرداری نیز برای پرکردن نوارهای حفاری و چاله‌های ایجاد شده خود را ملزم کند.
وی ادامه داد: این خواست مردم خرمشهر است و همواره باید نقاط مثبت مسئولان به مردم ارائه شود و یک مقداری مدیریت بهتر و دقیق‌تری اعمال شود.
امام جمعه خرمشهر افزود: به حمدالله در نظام مقدس اسلامی کارهای کمی در شهرهای آبادان و خرمشهر انجام نشده ولی هنوز به نقطه مطلوب راه پیدا نکردیم و توقعات مردم از مسئولان شتاب به کار بخشیدن است و این امر لازمه هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *