با حضور فرماندار،امام جمعه و جمعی از مدیران ادارات؛

جلسه هماهنگی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح امروز(دوشنبه)جلسه هماهنگی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور امام جمعه،فرماندار،کریمی مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات مسجدسلیمان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک دهه مبارک فجر،گفت: انقلاب اسلامی در دوران شروع حیات خود تاکنون درحوزه های مختلف،دستاوردهای زیادی داشته است و محروم نقاط هم خدمات زیادی را ارائه کرد و بدون شک مصداق تعبیر امام خمینی(ره)انقلاب ما انفجار نور بود.

وی ادامه داد:با توجه به شروع مجدد پیک کرونا در استان خوزستان و کشور باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جدی گرفته شود و شهروندان عزیز، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات را مدنظر داشته باشند.

پاکدل در ادامه این جلسه تشریح کرد:خوشبختانه از یکسال گذشته تاکنون در حوزه مسکن اقدامات خوبی صورت گرفت و روند ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان آغاز شده است و اکنون در پیشرفت ۶۰ درصدی هستند و پس از زلزله سال گذشته تاکنون بیش ۷۵۰۰ واحد در شهر و روستا تعمیر و بازسازی شد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان تاکید کرد:پس سالیان متمادی علاوه بر تقدیر از پذیرفته شدگان رشته های پزشکی،یکی از اقدامات شاخص در حوزه آموزش می توان به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که با پیگیری های انجام شده و حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نهایی شد و در شهرستان راه اندازی گردید.

وی افزود:از یکسال گذشته و شروع فعالیت ما،سعی کردیم فاصله بین مردم و مسئولین را کمتر کنیم و در همین راستا بخشداری های عنبر و گلگیر که در محل فرمانداری مستقر بودند را به بخش خود منتقل کردیم تا بهتر و راحتتر در دسترس مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد:با هدف رونق مناطق کمتر توسعه یافته در شهرستان، بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم را مجددا احیاء کردیم و هم اکنون کار ساخت مینی بیمارستان یا کلینیک مجهز در منطقه ۲۲ بهمن در جریان است و در آینده ای نزدیک، تکمیل و در خدمت همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت و اقدامات لازم برای ساماندهی مشاغل مزاحم در شهرستان هم صورت پذیرفته است.

پاکدل اذعان کرد:با پیگیری ها و رایزنی های متعدد با سرمایه گذاران و بخش خصوصی از یکساله گذشته تاکنون،بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مسجدسلیمان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است که بخشی از آن در شهرک صنعتی و بخشی دیگر در نقاط مختلف شهرستان در حال فعالیت هستند و در همین خصوص بزودی ستاد تسهیل استان خوزستان هم برای شناسایی و اقدامات عملی در حوزه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری وارد شهرستان خواهند شد.
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:در کنار جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی،توانستیم در حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)هم اقدامات خوبی صورت دهیم و با پیگیری های انجام شده بحث بیمه مددجویان این نهاد در صورت بکارگیری، به کمیته امداد واگذار کنیم و به سرمایه گذارانی که از ظرفیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده کنند به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شود.
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد:تیم فوتبال نفت بدون شک نقطه امیدی برای  جوانان شهرستان و مناطق بختیاری نشین است و پیگیری های لازم برای حل مشکلات این تیم،صورت پذیرفته است تا همچنان روند قابل قبول این تیم را در مسابقات لیگ برتر شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سیداحمدی هم در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر، اذعان کرد:تقارن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)،روز زن و دهه فجر که بنیانگذار این ایام امام خمینی(ره) است بدون شک نشان از اهمیت ویژه جایگاه بانوان در امورات کشور و جامعه است.

وی ادامه داد:دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون بیشمار بوده است و در ایام دهه فجر باید تلاش شود تا خدمات فراوان این انقلاب بیش از پیش به مردم اطلاع رسانی شود.

امام جمعه مسجدسلیمان افزود:تلاش های مجموعه دولت در شهرستان و پیگیری های مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سطح کلان قابل تقدیر است و همه باید برای حل مشکلات شهرستان با یک اراده جمعی حرکت کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *