تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان ۴ خطه خواهد شد

با حضورخادمی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونت عمرانی استانداری و ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از محورهای مواصلاتی رامهرمز بازدید به عمل آمد.

در این بازدید معاون وزیر راه در گفت و گویی اظهار داشت: در این سفر محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به فارس، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و با توجه به اشباح شدن ظرفیت فعلی این محورها لذا چهارخطه کردن آن ها ضرورت دارد و در دست اقدام است.

خادمی افزود: کل محور اهواز به رامهرمز – شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که ۴ خطه کردن این محور در ۳ خط اجرایی در حال انجام است و امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان چهارخطه شود.

او همچنین گفت: چهارخطه کردن محور رامهرمزبه رامشیر و ماهشهر، با پیگیری های نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب شده و در قانون قرارگرفته و تقویت اعتباری آن هم در حال انجام است که بزودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار بزودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *