ماهشهر قهرمان لیگ دو و میدانی خوزستان

خورنا:‌ لیگ دو و میدانی خوزستان که با ۱۲ تیم برگزار شد، درنهایت با قهرمانی ماهشهر به پایان رسید.

به نقل از ایسنا ، مرحله سوم و پایانی این رقابت‌ها  در پیست دو و میدانی استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۸۸ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم برگزار شد که در پایان این مسابقات ماهشهر با ۲۳۰ امتیاز در مکان نخست ایستاد، مقاومت هویزه با ۲۱۸ امتیاز دوم شد و ایذه با ۱۹۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین خرمشهر به عنوان تیم اخلاق شناخته شد و جام اخلاق را ازآن خود کرد.

در پایان این رقابت‌ها و در ماده ۱۰۰ متر عباس انصاری از ماهشهر، ۲۰۰ متر رضا بوعذار از مقاومت،  ۴۰۰ متر هانی ساکی از مقاومت، ۸۰۰ متر قاسم فرسیات از ماهشهر و در ماده‌های ۱۵۰۰ و ۵۰۰۰ متر خالد عبیداوی از مقاومت به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

همچنین در ماده ۳۰۰۰ متر پیاده‌روی، امیرمحمد بیگدلی از ماهشهر و در هر دو ماده ۱۱۰ و ۴۰۰ متر بامانع هاشم غبیشاوی از ماهشهر در جایگاه‌های نخست قرار گرفتند.

در پرش‌های سه‌گام، طول و ارتفاع به ترتیب امیر هزامی و محسن مطوری هر دو از خرمشهر و مهدی شریفی‌ از ایذه به عنوان قهرمانی رسیدند.

در پرتاب‌های نیزه، وزنه و دیسک نیز به ترتیب محمدرضا ساکی از مقاومت و محمد حردانی و میلاد جادری هر دو از ماهشهر در مکان نخست ایستادند. در ماده‌های چهار در ۱۰۰ و چهار در ۴۰۰ متر امدادی نیز تیم مقاومت هویزه قهرمان شد.

مراحل اول و دوم این رقابت‌ها نیز به ترتیب ۲۲ تیرماه و ۱۲ مهرماه سال جاری برگزار شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *