فرماندار امیدیه: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در موعد تعیین شده برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند

اسداله ترحم / ‌خورنا – فرماندار شهرستان‌ امیدیه با بیان اینکه کلیات زمانبندی برگزاری انتخابات های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون ، در موعد تعیین شده طبق زمانبندی برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینیه اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار در ادامه افزود: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه۱۴۰۰ برگزار می گردد.
رفیعی تصریح کرد: داوطلبان این دوره از شوراها در شهر و روستا باید برای دریافت گواهی سوء پیشینه در موعد مقرر که به تفکیک برای شهرها و روستاها تعیین شده( برای شهرها از ۲۰ آذر تا ۲۵ اسفندماه سالجاری و برای روستاها از ۱۶ دی ۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰) اقدام کنند.
سید مهران رفیعی گفت: برنامه ریزی لازم‌برای ایجاد بستری امن ، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است.
به گفته فرماندار امیدیه ، کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می شود.