رئیس جمهور باید عذرخواهی کند

خورنا: علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ما یکی از حساس ترین برهه های تاریخ حیات انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم و نظام سلطه با همه گروه های ضد انقلاب به این نتیجه واحد رسیدند تا با برنامه‌ریزی منسجم و گسترده از این مقطع کنونی به عنوان یک فرصت برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

وی با بیان اینکه نقشه راه و سناریو دشمن کاملا روشن است افزود: دشمن برخلاف تلاشی که برای انسجام بین مخالفین انقلاب اسلامی انجام می دهد به دنبال تفرقه میان آحاد مردم به خصوص مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران است تا نتوانند تدبیر درستی برای اداره جامعه و رفع مشکلات کنونی داشته باشند.

دشمن به دنبال اختلاف میان مسوولان و فشار بر مردم است

زاکانی در ادامه افزود: دشمن با ایجاد شکاف ونقار میان مسوولان می خواهد در اذهان مردم اینگونه تداعی کند که مسوولان به دنبال جنگ قدرت هستند تا مردم مایوس شده و ازآنها نا امید شوند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت دشمن همچنین همه تلاش خود را انجام میدهد تا از طریق تحریم هم مانع پیشرفت کشورشده و هم معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا به خیال خام خود مردم دست از نظام اسلامی بردارند و مقابل نظام بایستند.

زشت ترین نوع مواجهه مسوولان در طول تاریخ انقلاب را شاهد بودیم

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه نقشه دشمن ایجاد فتنه قبل از انتخابات ریاست جمهوری است گفت: وقتی نقشه دشمن مشخص است چرا برخی عناصر داخلی باید آب به اسیاب دشمن بریزند و به جای تلاش و همکاری مسوولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم شاهد تضاد های میان انها باشیم، تا جایی که دیروز شاهد یکی از زشت ترین نوع مواجهه مسوولان با هم در طول تا ریخ بعد از انقلاب اسلامی بودیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند هرکسی تا انتخابات آرامش جامعه را بر هم بزند و اختلافات را تشدید کند خیانت کرده است گفت: آیا ما نباید از گذشته درس گرفته و مصالح نظام اسلامی را در نظر بگیریم و اینگونه خیانت نکنیم.

زاکانی با بیان اینکه حرکت نادرست دیروزمسوولان در مجلس شورای اسلامی محکوم است و مسببین آن باید در پیشگاه رهبری و بالاتر از آن خداوند متعال پاسخ گو باشند و از مردم عذر خواهی کنند گفت: اینگونه اقدامات آسیب جدی را به نظام جمهوری اسلامی خواهد زد.

دبیر کل جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه مردم از اخلاق مسوولان خود تاثیر می گیرند و رفتار و اعمال مسوولان در جامعه کاملا مشهود است گفت: از این جهت نهادینه شدن ایگونه بد اخلاقی ها حیات جامعه را به مخاطره می اندازد.

اتفاق دیروز در ضدیت با گفتمان اصولگرایی بود

وی اظهار داشت در این ایام مبارک دهه فجر مسوولان چگونه به خود اجازه میدهند کام مردم را در این سختی ها تلخ تر کنند، آیا این گونه اقدامات عیدی به مردم است! یا بازی کردن در زمین دشمن است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه رفتار دیروز روسای دو قوه در مجلس با اصول اصولگرایی همخوانی ندارد و در ضدیت با گفتمان اصولگرایی است و ما را دچار یک ارتجاع و پس‌رفت می کند اظهار داشت: مسببین این حرکت به ویژه رئیس جمهور باید از مردم عذر خواهی کنند و تلاش نمایند تا مسیر تفاهم و همکاری برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه وقتی نقشه دشمن مشخص است انسان هموشمند باید تلاش کند تا در پازل دشمن بازی نکند تصریح کرد: انتظاری که از آقای لاریجانی میرفت این بود که با توجه به نقشه دشمن؛ مسیر غلطی را که رئیس جمهور دنبال کرد را طی نکند.

زاکانی در ادامه افزود: مگر کمتر از دوهفته قبل روسای قوا مخاطب مستقیم رهبرمعظم انقلاب قرار نگرفتند و ایشان نفرمودندکه شکاف و اختلاف میان دولت و مجلس زیاد شده است و دشمن از اختلافات سو استفاده می کند.آیا این حرکت دیروز در مجلس از این اختلافات کم کرد یا بر آن افزود؟

نماینده مردم تهران با بیان اینکه به حرکت دیروز روسای قوا به خصوص رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس اعتراض داریم گفت: اینگونه رفتارها باعث زیر سوال رفتن جایگاه ایشان شده و این رفتارها بازی در زمین دشمن و ضدیت با منافع ملی و وسایای حضرت امام ره و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مسئولان به فکر معیشت مردم باشند

زا کانی اظهار داشت: امروز کشور نیاز به آرامش و کار و تلاش برای عبور از موانع موجود خاصه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دارد علاوه بر اینکه تفاهم مسئولان نیز زمینه انجام کارهای ناتمام و بزرگ موجود را فراهم می کند.

دبیر کل جمعیت رهپویان در ادامه افزود: بی شک راه طی شده دیروز در مجلس خلاف همه این امور و موجب سلب آرامش جامعه و همکاری بین مسئولان برای خدمتگزاری به مردم عزیزمان و در مخالفت با آرمان های بزرگ حضرت امام ره و همچنین خلاف تدبیر رهبری معظم انقلاب و قانون شکنی بود.

کشور نیاز به انقلاب اخلاقی دارد

وی تصریح کرد:با کمال تاسف آقایان بخصوص ریاست محترم جمهوری در زمین دشمن و با خواست آنان عمل نمودند که درک آن نیاز به زحمت زیادی ندارد چرا که اخبار رسانه های غربی و ضد انقلاب و خوشحالی آنان همراستا بودن این حرکت را با خواست آنان مشخص و معلوم می نماید.

به گزارش جهان نیوز،زاکانی در پایان تصریح کرد: ازهمین رو است که ما در جامعه نیاز به یک انقلاب اخلاقی و تمکین در برابر قانون داریم که با تاسی به سیره و روش حضرت امام ره و مقام معظم رهبری این مهم تحقق خواهد یافت.