پیام رئیس مجمع مشورتی بانوان استان خوزستان به مناسبت دهه فجر و روز زن

فوزیه فرج الله چعب، رئیس مجمع مشورتی بانوان خوزستان با ارسال پیامی، یوم الله دهه فجر، ولادت حضرت فاطمه (س)، روز مادر و زن را تبریک و تهنیت عرض کرد.

در متن این پیام آمده است؛

یوم الله دهه فجر که پایانی بر ظلم و ستم طاغوتیان زمان بود باعث شد تا ملت بیدار، هوشیار و همیشه در صحنه ایران، به اراده و خودباوری متکی باشند و درخت تنومند جمهوری اسلامی را با امدادهای الهی و با دستان خالی بکارند، با نثارخون و از خودگذشتگی مردان و زنان ولایی و انقلابی آبیاری کنند و بحول قوه الهی، با گذشت چند دهه هنوز هم پابرجا و استوار است که از میوه های آن میتوان به عزت، اقتدار و صلابت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

دهه فجر، تاریخی جاودانه از حماسه عدالت جویی و استکبار ستیزی علیه طاغوت و طاغوتیان زمان است و این روحیه را به نحو احسن در نسل ها زنده نگه میدارد.

با شعله ور شدن آتش انقلاب، زنان ایرانی نیز همپای مردان به خیابان‏ها آمدند، با چادر مشکی، با فرزندش که او را در بغل گرفته بود، با مشت‌های گره کرده و با فریاد «مرگ بر شاه‏» انزجار و نفرت خود را نسبت به طاغوتیان و مستکبران زمان اعلام نمودند. در کدام تاریخ چنین مردانگی و فداکاری از زنان ثبت‏ شده است.

امام خمینی ‏رحمه الله می‏فرمایند: «ما نهضت ‏خودمان را مدیون زن‏‌ها می‏دانیم.» و همین نکته برای بیان نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از هر کلامی رساتر است.

در پایان، یوم الله دهه فجر و نیز روز ولادت دخت نبی اکرم (ص)؛ روز مادر و زن را بر همه دلیرمردان و شیرزنان غیور ایران زمین بالاخص زنان استان خوزستان و شهرستان شوشتر تبریک و شادباش عرض نموده و از ایزد منان برای آنان صحت، سلامت و طول عمر با برکت خواستارم.

فوزیه فرج الله چعب
رئیس مجمع مشورتی بانوان استان خوزستان

 

خبرنگار: محسن علیخانی