تولید ۱۰۰ نوع تلفن همراه در ایران/ ساخت تمام قطعات در خرمشهر

خورنا: معاون شرکت ارتباطات همراه گویای اروند از ساخت ۱۰۰ نوع تلفن همراه ایرانی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک تمام قطعات ساخت گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان ساخته می‌شود.

علی خینی امروز و در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهارکرد: شرکت ارتباطات همراه گویا از سال ۸۶ کار خود را در محدوده منطقه آزاد اروند آغاز کرد.

وی افزود: در ابتدا فقط تعداد محدودی تلفن همراه در خرمشهر تولید می‌شد اما هم‌اکنون بیش از یک صد نوع گوشی تلفن همراه در این شهرستان در حال تولید است.

معاون شرکت ارتباطات همراه گویای اروند ادامه داد: در حال حاضر این شرکت به شرایطی رسیده که تقریباً هر ماه یک محصول جدید در آن رونمایی می‌شود.

خینی تصریح کرد: علاوه بر آن در حال حاضر در حال خرید دستگاه‌هایی هستیم که با راه‌اندازی آنها همه قطعات مورد نیاز تولید تلفن همراه در خود کارخانه تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که این اتفاق رخ دهد می‌توان گفت این شرکت جزو معدود شرکت‌هایی خواهد بود که تمام عملیات ساخت محصولاتش را در داخل تولید می‌کند.

معاون شرکت ارتباطات همراه گویای اروند خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون حدود یک هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند و با درنظر گرفتن نمایندگی‌ها و مراکز پس از فروش این تعداد به دو هزار نفر نیز می‌رسد.

خینی افزود: علاوه بر این و در صورت اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شرکت تعداد پرسنل شاغل در این شرکت افزایش نیز خواهد یافت.

وی در خصوص تولید تبلت‌های ایرانی در این شرکت نیز گفت: مراحل قانونی مورد نیاز برای اخذ مجوزهای تولید تبلت در این شرکت در حال انجام است.

معاون شرکت ارتباطات همراه گویای اروند تصریح کرد: با انجام این اقدامات و همچنین رفع برخی مشکلات موجود تولید تبلت‌های ایرانی نیز در این شرکت آغاز می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *