سرپرست فرمانداری شادگان خواستار تسریع در روند حفاری‌های شادگان شد

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان خواستار تسریع در روند حفاری‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرداری که با حضور اعضا و در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از حوادث احتمالی، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و پیمانکاران، قرارداد قبل از حفاری و هماهنگی‌های لازم همچنین استعلام را با بخش‌های مربوطه انجام دهند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی حفار و مسئولان مرتبط با این امر افزود: به منظور کاهش مشکلات و زیباسازی شهر به ویژه در ایام نوروز، دستگاه‌های اجرایی باید ترمیم و تسریع در روند حفاری‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

*مرمت نامناسب و غیراصولی، اشکالات معابر را تشدید می‌کند

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: هیچگونه سهل‌انگاری از مدیران دستگاه‌های حفار پذیرفتنی نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولان امر باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: در صورت هرگونه کوتاهی و بروز مشکل مطابق قانون با دستگاه‌های مربوطه برخورد خواهد شد.

سنواتی در ادامه به مرمت و غیراصولی بودن حفاری‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های ناظر بر مرمت و بازسازی حفاری‌ها در سطح شهر باید برنامه کاری خود را مطابق با قانون و توجه به حقوق شهروندان آن منطقه اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرمت نامناسب و غیراصولی علاوه بر دوباره کاری و افزایش هزینه‌ها، اشکالات موجود در معابر را تشدید می‌کند و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.