از فوت میناوند شوکه شدیم؛ سرمربی شهرداری بندر ماهشهر: اتحاد و همدلی خوبی درون تیم حاکم است.

به گزارش خبرگزاری خورنا| شیرعلی سرمربی شهرداری پس از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل شهرداری بم گفت: در ابتدا درگذشت مهرداد میناوند اسطوره فوتبال کشور که فوت ایشان بشدت ما را متأثر کرد، به جامعه فوتبالی کشور تسلیت عرض میکنم و برای علی انصاریان و دیگر بیماران آرزوی شفای عاجل را دارم. بازی بسیار سختی برای ما بود، سه باخت متوالی باعث شده بود بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و درطول هفته علاوه بر کار فنی تلاش زیادی برای ایجاد روحیه بالا و همدلی درون تیم انجام دادیم. خدا رو شکر که مزد تلاشمان را گرفتیم و توانستیم با سه امتیاز به بندرماهشهر برگردیم.

شیرعلی ادامه داد: از حمایت های مسئولین که با حضور و حمایت خود موجب دلگرمی ما شدند ممنونم و امیدوارم مثل همیشه کنار ما باشند و ما هم بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

سرمربی شهرداری درباره دیدار هفته بعد مقابل سردار بوکان گفت: به هیچ وجه نباید سردار بوکان را دستکم گرفت.آنها هفته پیش برد خوبی داشتند و اگر کوتاهی کنیم قطعاً ما را به دردسر خواهند انداخت. ما هم برای حضور در نیمه بالای جدول نیاز به این سه امتیاز داریم و با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز خانگی هستیم.