رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۱۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده استان خبر داد و گفت: در این طرح 136کیلو و 875 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر در سطح استان به مدت ۳ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۵۸ نفر خرده فروش موادمخدر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شدند، که در بازرسی بعمل آمده مقدار ۵۱ کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر، ۷ دستگاه ترازوی توزین مواد، ۱۰ حقه وافور و ۲ هزار و ۸۹ عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و ۳ دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند، که در بازرسی بعمل آمده مقدار ۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.