جانشین رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دست‌بند پلیس دشت آزادگان بر دست عامل کلاهبرداری از افراد جویای کار

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که با وعده کار در ارگان های دولتی از شهروندان دشت آزادگانی کلاهبرداری می کرد، توسط پلیس آگاهی این شهرستان پس از شناسایی دستگیر شد.

به گزارش خورنا سرهنگ “یداله امیری” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان دشت آزادگان مبنی بر اینکه فردی با تبلیغات گسترده و دریافت مبلغی به عنوان بیعانه از افراد جویای کار، وعده کار در ارگان‌های دولتی داده، ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و بررسی های صورت گرفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و مقابله با مستندات موجود به کلاهبرداری از ۱۵ نفر از اهالی شهرستان دشت آزادگان به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: قبل از واریز هرگونه وجه یا ارائه اطلاعات هویتی، از صحت و سقم شرکت یا سازمان استخدام کننده اطمینان حاصل کنند.