افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در خرمشهر

خورنا: مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر از افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف در خرمشهر در حال برگزاری است و این برنامه‌ها تا پایان این دهه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برنامه‌ریزی امسال سعی شده تا تنوع و مردمی بودن بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا همه نهادهای دولتی شهرستان توان خود را به کار گرفته‌اند.

مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر ادامه داد: خوشبختانه با همکاری بسیار خوبی که با ادارات شهرستان انجام داده‌ایم برنامه‌‌ها طبق آنچه پیش‌بینی شده بود در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در این راستا بیش از ۱۰۰ برنامه در سطوح مختلف و بخش‌های متنوع در این شهرستان در حال اجرا است.

جوروند از افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه که در تالار فانوس خرمشهر برپا خواهد شد کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان‌ کرد: همچنین فردا قرار است نمایشگاه خدمات دولت‌های نهم و دهم در خرمشهر با شرکت نهادهای دولتی این شهرستان افتتاح شود.

مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر اضافه کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های دولتی در قالب غرفه‌هایی به تشریح خدمات هشت ساله دولت در خرمشهر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این نمایشگاه‌های عکس و هنرهای تجسمی در کنار مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی در طول این دهه در حال اجرا است.

جوروند در پایان گفت: حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پایان بخش برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خرمشهر خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *