سرای روزنامه‌نگاران خوزستان خلاءهای آموزشی و پژوهشی را رفع می‌کند

خورنا: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران این استان خلاءهای آموزشی و پژوهشی را رفع می‌کند.

مسعود حمیدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص افتتاح سرای روزنامه‌نگاران خوزستان اظهار کرد: آیین افتتاح سرای روزنامه‌نگاران خوزستان روز سه‌شنبه با حضور معاون مطبوعاتی رئیس جمهور، مسئول سرای روزنامه‌نگاران کشور و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح در سالن سینما ساحل برگزار می‌شود سرای روزنامه‌نگاران خوزستان رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص هدف از راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران ادامه داد: سرای روزنامه‌نگاران در حقیقت خلاءهای موجود در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی در بین اصحاب رسانه و مطبوعات را پر می‌کند.

حمیدی‌نژاد تصریح کرد: در این راستا اقدامات و برنامه‌های مربوط به حوزه‌های آموزشی و پژوهشی توسط این مجموعه پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برنامه‌‌های دیگر همچون چاپ کتاب و برگزاری کلاس‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های سرای روزنامه‌نگاران خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان‌کرد: تخصصی کردن مطبوعات و ارائه اقدامات مربوط به چاپ و نشر نیز از دیگر خدماتی است که در سرای روزنامه‌نگاران انجام می‌شود.

حمیدی‌نژاد در پایان نیز گفت: علاوه بر این پیگیری‌هایی نیز در زمینه ارائه خدمات و حمایت‌های دیگر از خبرنگاران و اصحاب رسانه از سوی سرای روزنامه‌نگاران خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *