توهین عضو شورای شهر بهبهان به یکی از رسانه ها

از این به بعد در شرح وظایف شوراها بنویسید:
درجه بندی میزان شرافت و احترام رسانه ها!
در روزهای گذشته بعد از انتشار یادداشتی در یکی رسانه های شهرستان بهبهان با موضوع تفکیک غیرقانونی زمینی شش هکتاری بدون مصوبه شورا توسط شهردار، بحثی بین شهردار و چند عضو شورای شهر بهبهان را شاهد بودیم.
در این بین غلامحسین  اولادی عضو شورا بعد از گذشت چند روز از این ماجرا، در یادداشتی عجیب، با زبانی به ظاهر آرام و فروتنانه، توهین های عجیبی را نسبت به این رسانه روا داشته و با کنایه از شرافت رسانه ای سخن گفته و در کمال تعجب خود را در مقام بررسی درجه احترام رسانه ها قرار داده و صبح مارون را رسانه نسبتا محترم خواند!!!
امیدواریم این عضو خیلی محترم شورا لطف کنند متر و معیار ارزیابی درجه احترام رسانه ها را برای ما و مردم توضیح دهند.
جالب اینجاست که این عضو شورا در حالی زبان به گلایه از رسانه باز می کند و خواستار انتشار یادداشت خود می شود که در مجموعه شورای شهر اصولا علاقه و احترامی برای اصحاب رسانه و افکار عمومی قائل نیستند و حتی در پاسخ به درخواست دیگر عضو شورا برای حضور خبرنگاران در جلسه پاسخگویی شهردار به سوالات دو عضو شورا، جبهه گیری می کنند و رای به عدم حضور اهالی رسانه برای پوشش خبری جلسه می دهند!

آقای اولادی
حالا که سعی کردید با انتشار این یادداشت توهین آمیز خود را علاقه مند به ارتباط با رسانه ها و مردم نشان دهید از شما چند سوالی را می پرسم که بارها شهروندان را جویای پاسخ آن دیده ام و منتظر پاسخگویی صریح شما هستم:
۱-  ماجرای استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی باجناق شما در شهرداری حقیقت دارد یا نه؟

۲- شما به پیشنهاد حضور خبرنگاران در جلسه شورا رای مثبت دادید یا منفی؟

۳- ماجرای گم شدن گوسفند در اجرائیات شهرداری چه بود و سرانجام بره معروف به بره مظفر به کجا رسید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *