جانشین رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح تشديد مبارزه باقاچاق کالا خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی 24 ساعت 4 محموله کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 600 میلیون ریال را در شهرستان اهواز کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “یداله امیری” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی، طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا توسط پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی و همکاری پلیس راه‌های “اهواز، سربندر و خلیج فارس”، ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک‌دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲ هزار و ۵۸۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۱ طاقه پارچه و ۱۷۵ عدد شلوار ورزشی و ۴۰۰ کیلوگرم مغز بادام فاقد هرگونه مجوز گمرکی که برآورد ریالی آن برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می باشد، کشف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق برخورد قاطع داشته باشد.