رئیس کمیته امداد امام شهرستان بندرماهشهر:

آموزش، یکی از ارکان اساسی در حوزه فرهنگی کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام شهرستان بندرماهشهر آموزش را یکی از ارکان اساسی در حوزه فرهنگی کمیته امداد برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام شهرستان بندرماهشهر؛ علی روشن با تشریح عملکرد حوزه فرهنگی کمیته امداد امام این شهرستان در سال جاری، اظهار کرد: حوزه ی فرهنگی یکی از مهمترین بخش های فعالیت کمیته امدادامام است که آموزش از ارکان اساسی آن می باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات مشارکت های مردمی و درآمدهای محلی صرف انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی شده است و در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی، کمیته امداد امام شهرستان بندرماهشهر در رتبه های برتر استان جای دارد.

روشن از برگزاری کلاس های متعدد در زمینه آموزش خانواده در سال جاری خبر داد و گفت: کلاس های قرآن، احکام، اخلاق، هنری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و …به صورت مجازی و حضوری در ۸ گروه مخاطب شامل: کودکان ۴ تا ۷ سال، نوجوانان، دانش آموزان، جوانان در آستانه ازدواج، دانشجویان، زوج های جوان، زنان سرپرست خانوار و سالمندان برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: این آموزش ها پیرامون موضوعاتی همچون بهداشت فردی، روانی و اجتماعی بوده که تاکنون ۲۸۰۰ نفر از مددجویان در این کلاس ها حضور داشته اند.

علی روشن در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حوزه مسئولیت های اجتماعی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه خاطرنشان کرد: با پشتیبانی این عزیزان کانون تحکیم و تعالی خانواده نیز با حضور اساتید برجسته و جهت گروه های مختلف سنی ویژه خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فعال و در حال برگزاری می باشد