مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

کیفیت محصولات فولاد اکسین از نمونه خارجی بهتر است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: بازرسی ارزیابی کیفی که در آزمایشگاههای شرکت پایانه های نفتی انجام شده نشان می دهد که ورقهای ساخت شرکت فولاد اکسین به نسبت محصولات مشابه خارجی کیفیت بهتری دارند.

به گزارش خبرگزاری خورنا عباس اسدروز در بازدید از غرفه فولاد اکسین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران طی گفتگویی با خبرنگار واحد روابط عمومی گفت: کار اصلی ما در سال‌های اخیر، وظیفه استراتژیک ذخیره‌سازی نفت خام کشور است که به مدد فولاد اکسین خیلی خوب و اثربخش انجام شده است.

وی افزود: اولین بار است که ما ورقهای مورد نیاز خود را در کشور تهیه می کنیم و خوشبختانه اکسین این مسیر سخت را برای امثال ما هموار نموده و خوبی این نمایشگاه به این است که بین سازنده و مصرف کننده ارتباط قوی ایجاد می کند تا همکاری بهتری صورت گیرد.

اسدروز ادامه داد: شرکت ما در انتهای زنجیره ارزش ذخیره‌سازی نفت خام قرار دارد و با توجه به توانمندی خیلی خوبی که اکسین دارد محصولاتی که قبلا از خارج وارد می کردیم اکنون دستهای پر توان جوانان ایران در اهواز نیاز ما را تولید و ما از آن استفاده می کنیم.

وی در پایان اشاره کرد: بازرسی ارزیابی کیفی که در شرکت پایانه های نفتی انجام شده نشان می دهد عملا محصول کاملا ایرانی فولاد اکسین به نسبت مشابه خارجی از کیفیت بهتری برخوردار است و این کار مهم بارها در آزمایشگاههای ما مورد راستی آزمایی قرار گرفته است.