آبادان زیر بار مشکلات کمر خم کرده است

خورنا: آیت‌الله عبدالله محمدی‌اصفهانی در مراسم آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: آبادان شهر آسمانی و پایتخت مقاومت‌های ایران بعد از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی همچنان در مشکلات زیرساختی و ناتمامی بازسازی و نرخ بالای بیکاری کمرش خمیده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: جای جای ایران اسلامی، رزمنده و شهدایی دارد که باید در “هفته دفاع مقدس” از آنها تجلیل و تکریم شود.
خطیب جمعه آبادان تصریح کرد: همچنین در این هفته باید از یکایک زنان و مردان دلاور و پراصالت آبادانی تجلیل کرد زیرا آنها با جان و روح خود دیوار دفاعی انسانی محکمی را تشکیل دادند تا مانع سقوط آبادان در برابر دشمن شوند.
وی خطاب به رئیس جمهور و استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: آیا با رفع مشکلات و کمبودهای مردم آبادان، رضایت‌مندی شهروندان و مقام معظم رهبری را جلب کرده‌اید.
محمدی‌اصفهانی در ادامه از عدم حمایت کامل استاندار و رئیس جمهور از مسئولان اجرایی شهر آبادان انتقاد کرد و گفت: وضعیت معیشتی و فرهنگی این شهر شایسته شأن و جایگاه مردم ولایتمدار آبادان و اهداف شهدا نیست.
وی اضافه کرد: اقدامات وزارتخانه‌ها نیز در حمایت از آبادان و مردمش کافی و مطلوب نیست.
امام جمعه آبادان یادآور شد: امروز خون شهدا، ایران را آزاد و بیداری ملت‌های خاورمیانه را در کشورهای افریقایی و آسیایی رقم زده است.
به گفته وی بیداری اروپایی و غرب نیز دستاورد شهدای کشورهای خاورمیانه خواهد بود.
گفتنی است در این مراسم فرماندار ویژه آبادان، روحانیون، نمایندگان مجلس، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا، مسئولان ادارات، نهادهای دولتی و اقشار مردم، فرماندهان و پرسنل سپاه ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی حضور داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *